Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
LIFE&STYLE

Είναι αυτό το αλλόκοτο όχημα της Toyota η λύση για τις μετακινήσεις εντός πόλης;

Τη λύση στο πρόβλημα των μετακινήσεων εντός πόλεων φιλοδοξεί να δώσει η Toyota με το αλλόκοτο i-Road, ένα όχημα που θυμίζει λιγότερο αυτοκίνητο και περισσότερο ηλεκτρικό σκούτερ, συνδυάζοντας τα θετικά στοιχεία του σκούτερ (μικρό και ευέλικτο) με τα θετικά του αυτοκινήτου (σταθερή οδήγηση, προστασία από τη βροχή), με απρόσμενα ευχάριστο αποτέλεσμα. Ο Benjamin Zhang δοκίμασε το i-Road και περιγράφει την εμπειρία του:

Με μόνο ένα μπροστινό φως, το i-Road δε μοιάζει με τίποτα από αυτά που έχετε δει στους δρόμους μέχρι τώρα.

Σε ό,τι αφορά τις μετακινήσεις του μέλλοντος, πιο συμβατικές λύσεις όπως το Chevrolet Bolt EV…

…ή το υβριδικό BMW i8 είναι πιο κοντά στις προτιμήσεις μου.

Αλλά πρέπει να πω ότι το i-Road και οι πόρτες του που μοιάζουν με τα αυτιά του Ντάμπο είναι αρκετά γοητευτικά.

Με πλάτος λιγότερο από 90 εκατοστά…

…και με μήκος γύρω στα 2,30 μέτρα, το i-Road θα πρέπει να είναι ιδανικό για στενούς αστικούς δρόμους.

Αλλά με αυτονομία 50 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα και…

…τελική ταχύτητα 60 χλμ/ώρα, πιθανότατα δεν θα θελήσετε να ξεφύγετε από τα όρια ενος αστικού κέντρου.

Το i-Road φορτίζεται μέσω μίας υποδοχής που βρίσκεται κάτω από το μπροστινό παρμπρίζ.

Μπείτε μέσα…

…και θα βρείτε μία συμβατική καμπίνα οδηγού, με τιμόνι, φλας και πεντάλ γκαζιού και φρένων.

Αν και η Toyota λέει ότι υπάρχει χώρος και για δεύτερο επιβάτη πίσω από τον οδηγό, καλύτερα να είστε μόνοι.

Μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται μία ψηφιακή οθόνη.

Και το test drive ξεκινά!

Όπως και στα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ο ηλεκτρικός κινητήρας δίνει στο iRoad γρήγορη εκκίνηση.

Για την ικανότητα στο φρενάρισμα ευθύνονται αυτά τα δισκόφρενα.

Αλλά η πραγματική διασκέδαση ξεκινά στις γωνίες.

Το Toyota γέρνει στις στροφές σαν σκιέρ. Μάλιστα, το αυτοκίνητο θα σας προειδοποιήσει αν πηγαίνετε πολύ γρήγορα ή αν στρίψετε σε υπερβολική γωνία.

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο για τον χειρισμό του i-Road είναι η λειτουργία του πίσω τροχού.

Αρχικά, η αίσθηση που δημιουργεί η περιστροφή του πίσω τροχού είναι κάπως παράξενη. Αλλά όταν το συνηθίσετε, θα συνειδητοποιήσετε ότι το i-Road προσφέρει μία πολύ λεπτή και σθεναρή οδήγηση. Δε λέω ότι το να οδηγείς το i-Road μέσα σε ένα κέντρο συνεδριάσεων είναι σαν να οδηγείς μία Porsche 911 στις ελβετικές Άλπεις, αλλά σίγουρα είναι κάθε άλλο παρά βαρετό.

Το Toyota i-Road για την ώρα είναι υπό δοκιμή στους δρομους του Τόκιο στην Ιαπωνία και της Γκρενόμπλ στη Γαλλία.

Σε γενικές γραμμές, το Toyota iRoad ήταν διασκεδαστικό, ευχάριστο και πρωτοποριακό. H Toyota κατάφερε να μπλέξει το συμβατικό με το ορθόδοξο, για να δημιουργήσει μία ενδιαφέρουσα ιδέα για το μέλλον των μετακινήσεων στην πόλη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

http://www.mononews.gr/pacific-bulk-shipping-pbs-ke-swissmarine-sta-dikastiria-gia-36-ek-dolaria/67371