Η επιστροφή των φούτερ στον χώρο της αγοράς είναι γεγονός, το αξιοσημείωτο όμως είναι ότι πλέον επέστρεψε σαν ένα είδος υψηλής ραπτικής. Το γνωστό, αθλητικά κυρίως ρούχο, παρουσιάζεται πλέον στην πασαρέλα από τον γαλλικό οίκο Vetements, ο οποίος τα επανέφερε στην βιομηχανία. Το εκλεπτυσμένο φούτερ είναι πλέον σύμφωνα με την Vogue το καυτό κομμάτι της σεζόν και φτάνει να είναι πλέον είδος πολυτελείας, κοστίζοντας μέχρι και 1,000 δολ.
Η δυναμική επιστροφή των φούτερ φέτος, δεν έχει να κάνει μόνο με τα κλασικά φούτερ που όλοι αγαπάμε και γνωρίζουμε. Φέτος το φούτερ παίρνει μια άλλη αίγλη, καθώς έχει γίνει πλέον ένα είδος υψηλής ραπτικής. Όλα ξεκίνησαν από τον γαλλικό οίκο Vetements, ο οποίος λάνσαρε στην ανοιξιάτικη της κολεξιόν το απλό, φαρδύ, χωρίς κάποιο αξιοσημείωτο στοιχείο, φούτερ. Η επαναφορά αυτή των φούτερ φαίνεται θα έχει μεγάλη επιτυχία, καθώς ειδικοί της βιομηχανίας αναφέρουν πως πρόκειται για το μεγαλύτερο trend Του 2016.
Η επαναφορά αυτή βεβαίως δεν είναι τελείως ακριβής καθώς τα στοιχεία δείχνουν πως τα φούτερ δεν είχαν φύγει ποτέ πραγματικά από την μόδα. Βέβαια η διαφορά τότε και τώρα είναι πως τα φούτερ ανέκαθεν αποτελούσαν επιλογή του καταναλωτικού κοινού, πλέον όμως θα αποτελεί και ένα είδος πολυτελείας, κοστίζοντας μέχρι και 1,000 δολ.
Η επιρροή των φούτερ ξεκινάει ήδη από τα αρχαία χρόνια, από την Ρωμαϊκή εποχή που οι κάτοικοι τα φορούσαν. Το μεγάλο μπαμ όμως έγινε το 1990 όταν το φούτερ φορέθηκε από τον Sylvester Stallone στην μεγάλη κινηματογραφική επιτυχία του Rocky. Μετά από αυτό όλος ο αθλητικός κόσμος φορούσε τα εν λόγω φούτερ, όπως και όλοι οι breakdancers, οι τραγουδιστές της Rap και οι καλλιτέχνες του δρόμου, δίνοντας έτσι στο φούτερ μια πιο επαναστατική μορφή.
Τα φούτερ βέβαια ανάλογα από το ποιος τα φορούσε έπαιρνε ταυτόχρονα και μια διαφορετική χροιά. Όταν λοιπόν ο Mark Zuckerberg φοράει τα αγαπημένα του φουτεράκια, τα ρούχο παίρνει μια πιο θετική και εκλεπτυσμένη μορφή. Ενώ όταν φοριούνται από μέλη γνωστών συμμοριών τότε αυτομάτως παίρνει μια πιο αρνητική χροιά.
Τώρα όμως τα φούτερ ξεφεύγουν από την στενή σφαίρα της απλής καθημερινής ιδιωτικής χρήσης και χρησιμοποιούνται μανιωδώς από διάφορους διάσημους οίκους υψηλής ραπτικής. Επομένως πλέον θα αποτελεί ένα είδος πολυτελείας και θα αγοράζετε κυρίως από το οικονομικά ισχυρό καταναλωτικό κοινό.
Δεν είναι η πρώτη φορά που διάσημοι οίκοι που χρησιμοποιούν το αθλητικό φούτερ στις επιδείξεις τους, αλλά είναι η πρώτη πραγματική στιγμή που ασχολούνται μαζί του ως ένα είδος υψηλής ραπτικής, δίνοντας του ακριβώς αυτό το στίγμα.
Αυτή την νέα μόδα που έφερε ο οίκος Vetements φαίνεται να διαφοροποιεί πολύ το σκηνικό της υψηλής ραπτικής, παρουσιάζοντας παρόλα αυτά στο κοινό μια όχι και τόσο ποικιλόμορφη κολεξιόν, λανσάροντας κυρίως λευκά φούτερ.
Διαβάστε επίσης:
http://www.mononews.gr/to-jumping-fish-tis-cosmote-vgeni-ston-aera-me-ti-nea-ekpompi-the-music-project-by-jumping-fish-tou-alpha/37824