ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μια νέα υπηρεσία σκοπεύει να φέρει από τον Απρίλιο η αλυσίδα Zara προκειμένου να μετατρέψει την αγορά ρούχων σε μια μοναδική εμπειρία. Ορισμένα καταστήματά της θα εμπλουτισθούν με την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality).
Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία ελπίζει να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, ιδίως νεότερης γενιάς, εικοσάρηδες και τριαντάρηδες.
Οι βιτρίνες επαυξημένης πραγματικότητας θα δημιουργηθούν σε 120 καταστήματα σε διάφορες χώρες, αρχής γενομένης από τις 18 Απριλίου, όπως έκανε γνωστό η εταιρεία λιανεμπορίου Inditex, στην οποία ανήκει η Zara, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς.
Οι πελάτες θα μπορούν, όταν στρέφουν την οθόνη του κινητού τους πάνω στη βιτρίνα με τους ειδικούς αισθητήρες, να βλέπουν μοντέλα να φοράνε τα επιλεγμένα ρούχα, ώστε έτσι να παίρνουν μια καλύτερη ιδέα για το τι να αγοράσουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Zara: Γιατί οι επενδυτές «πυροβολούν» τη μετοχή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέο «click & collect» concept store από τα Zara
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αλλάζουν οι αγορές μας στα ZARA – Ποιο «προνόμιο» καταργείται στην Ελλάδα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Intertech: Ποιος είναι ο Σπύρος Γιαμάς που απέκτησε το 56,9%
- Το πραγματικό μήνυμα του Γιάννη Στουρνάρα: Στον πόλεμο, όπως στον πόλεμο
- Τι συμβαίνει με Intralot και Optima, ο παφ πουφ Δουζόγλου και ο Λίνκολν, οι νέες business της εφοπλίστριας, ποιοι τραπεζίτες πήγαν στον Στουρνάρα, τα SMS Παπασταύρου και τι γύρευε ο Παπαδημητρίου στο Κολωνάκι (φωτό)
- Εκθεση ΤτΕ: Πώς θα κινηθούν δάνεια, καταθέσεις – Τι φέρνει στις τράπεζες το «Σπίτι μου 2»
