Spotify και Apple Music διαγκωνίζονται τους τελευταίους μήνες για το ποια θα είναι η εφαρμογή που θα εξασφαλίσει τα πιο επιτυχημένα αποκλειστικά τραγούδια και βίντεο μουσικής, ώστε να ενισχύσουν την παρουσία τους στο χώρο της μουσικής βιομηχανίας. Σύντομα θα έχουν έναν αξιόλογο αντίπαλο. Πρόκειται για το WeTransfer, τη γνωστή ολλανδική υπηρεσία παροχής υπηρεσιών cloud, η οποία επεκτείνεται στον χώρο της μουσικής, έχοντας ήδη συμφωνήσει με καλλιτέχνες όπως οι Prince και Disclosure για παροχή αποκλειστικού περιεχομένου, ενώ ελπίζει πως στο μέλλον θα εξασφαλίσει και άλλες αποκλειστικότητες.

Στόχος του WeTransfer είναι να ανταγωνιστεί όχι μόνο το Spotify και το Apple Music, αλλά και υπηρεσίες όπως το Vevo, που παρέχει αποκλειστικά βίντεο μουσικής.

“Χρησιμοποιούμε τη μουσική για να βάλουμε τον εαυτό μας στον χάρτη”, εξηγεί μιλώντας στο Bloomberg ο Maarten Kadiks, στέλεχος μάρκετινγκ της WeTransfer.

Η WeTransfer τον περασμένο Φεβρουάριο χρηματοδοτήθηκε με 25 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτικό fund, που αποτίμησε την αξία της εταιρείας σε 100 εκατομμύρια δολάρια. Τα μισά της περίπου έσοδα προέρχονται από διαφημίσεις, και τα υπόλοιπα από συνδρομητές, που πληρώνουν για να μπορούν να μεταφέρουν αρχεία μεγέθους άνω των 2 gigabytes, που είναι το όριο για τη δωρεάν υπηρεσία.

Η «εισβολή» της στον χώρο της μουσικής, πέρα από ένα πολύ φιλόδοξο εγχείρημα, έχει επίσης στόχο τη διαφοροποίηση της WeTransfer από άλλες παρόμοιες υπηρεσίες, όπως είναι το Dropbox, που επίσης παρέχει υπηρεσίες cloud.

Και σίγουρα είναι ένα μεγάλο βήμα για μία εταιρεία που ξεκίνησε από το μηδέν μόλις το 2009, με εμπνευστές τον Ολλανδό blogger Nalden και τον σημερινό της διευθύνοντα σύμβουλο, Bas Beerens.

Θα καταφέρει η WeTransfer να τα βάλει με τα «θηρία» της online μουσικής; Ίδωμεν…