Στόχος του WeTransfer είναι να ανταγωνιστεί όχι μόνο το Spotify και το Apple Music, αλλά και υπηρεσίες όπως το Vevo, που παρέχει αποκλειστικά βίντεο μουσικής.
“Χρησιμοποιούμε τη μουσική για να βάλουμε τον εαυτό μας στον χάρτη”, εξηγεί μιλώντας στο Bloomberg ο Maarten Kadiks, στέλεχος μάρκετινγκ της WeTransfer.
Η WeTransfer τον περασμένο Φεβρουάριο χρηματοδοτήθηκε με 25 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτικό fund, που αποτίμησε την αξία της εταιρείας σε 100 εκατομμύρια δολάρια. Τα μισά της περίπου έσοδα προέρχονται από διαφημίσεις, και τα υπόλοιπα από συνδρομητές, που πληρώνουν για να μπορούν να μεταφέρουν αρχεία μεγέθους άνω των 2 gigabytes, που είναι το όριο για τη δωρεάν υπηρεσία.
Η «εισβολή» της στον χώρο της μουσικής, πέρα από ένα πολύ φιλόδοξο εγχείρημα, έχει επίσης στόχο τη διαφοροποίηση της WeTransfer από άλλες παρόμοιες υπηρεσίες, όπως είναι το Dropbox, που επίσης παρέχει υπηρεσίες cloud.
Και σίγουρα είναι ένα μεγάλο βήμα για μία εταιρεία που ξεκίνησε από το μηδέν μόλις το 2009, με εμπνευστές τον Ολλανδό blogger Nalden και τον σημερινό της διευθύνοντα σύμβουλο, Bas Beerens.
Θα καταφέρει η WeTransfer να τα βάλει με τα «θηρία» της online μουσικής; Ίδωμεν…
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σαμαράς: Η απάντηση στη διαγραφή του από τη ΝΔ – Για «αλαζονεία και προφανή έλλειψη ψυχραιμίας» κατηγόρησε τον Πρωθυπουργό
- Αγρίνιο: Προσωρινά κρατούμενος ο 30χρονος που κατηγορείται πως δολοφόνησε την πρώην συντρόφου του
- Γαλλία: Ομηρία εργαζομένων σε εστιατόριο του Παρισιού(Upd)
- Αναλυτές για ελληνικές τράπεζες: Καταιγισμός αυξήσεων σε τιμές στόχους και εκτιμήσεις