ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Θέμα της διαφημιστικής καμπάνιας είναι το «συμπόσιο», μία συνάντηση φίλων και συγγενών στο λόφο του αρχαιολογικού χώρου, όπου κάποιοι συζητούν πολιτικά ζητήματα, άλλοι φιλοσοφούν και άλλοι απαγγέλλουν ποιήματα, παίζουν ή τραγουδούν και χορεύουν.
Οι χαρακτήρες που έχουν επιλεχθεί φωτογραφίζουν την πολυπολιτισμικότητα που συναντά κανείς στην Venice Beach της Καλιφόρνια, όπως hardcore punks, rollerbladers, bodybuilders και surfers.
Με αυτόν τον τρόπο, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Gucci, Alessandro Michele συνδέει το χθες με το σήμερα και αντιπαραθέτει τα ερείπια με τους σύγχρονους γεμάτους ζωή ανθρώπους.
Θα μπορούσε να πει κανείς ότι οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας έχουν ταξιδέψει στο χρόνο και συγκεκριμένα στο παρελθόν σε αυτό το μυθικό μέρος, όπου η διαφορετικότητα συνυπάρχει αρμονικά και η ελευθερία έκφρασης είναι δεδομένη.
Ο ταλαντούχος Glen Luchford φωτογραφίζει τα μοντέλα με τις ηλεκτρικές boho δημιουργίες Gucci που χαρακτηρίζονται από πολύχρωμα μοτίβα, μεταλλικά υφάσματα και μεγάλα αξεσουάρ.
Art Director της καμπάνιας είναι ο Christopher Simmonds, ενώ το styling των μοντέλων επιμελήθηκε ο Jonathan Kaye.
https://www.instagram.com/p/BwSHRK6i7di/
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ελένη Μενεγάκη: Η τσάντα των 2.800 ευρώ που έκλεψε την παράσταση
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ένα παραμυθένιο ταξίδι στο χρόνο ετοιμάζει ο ιταλικός οίκος
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κέιτ Μίντλετον: Πριγκιπική βόλτα στην εξοχή με ρούχα από 17 ευρώ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν