ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κύρια πηγή έμπνευσης για τη νέα collection του οίκου Gucci αποτελεί για ακόμα μία φορά η αρχαία Ελλάδα, ωστόσο η φωτογράφιση για την καμπάνια πραγματοποιήθηκε στην γειτονική Ιταλία και συγκεκριμένα στην αρχαία ελληνική αποικία Σελινούντα στη νοτιοδυτική Σικελία που θυμίζει έντονα την Ακρόπολη. Πρόκειται για την pre-fall συλλογή του ιταλικού οίκου για το 2019 με την καμπάνια να διακρίνεται από έντονα ελληνικά στοιχεία.
Θέμα της διαφημιστικής καμπάνιας είναι το «συμπόσιο», μία συνάντηση φίλων και συγγενών στο λόφο του αρχαιολογικού χώρου, όπου κάποιοι συζητούν πολιτικά ζητήματα, άλλοι φιλοσοφούν και άλλοι απαγγέλλουν ποιήματα, παίζουν ή τραγουδούν και χορεύουν.
Οι χαρακτήρες που έχουν επιλεχθεί φωτογραφίζουν την πολυπολιτισμικότητα που συναντά κανείς στην Venice Beach της Καλιφόρνια, όπως hardcore punks, rollerbladers, bodybuilders και surfers.
Με αυτόν τον τρόπο, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Gucci, Alessandro Michele συνδέει το χθες με το σήμερα και αντιπαραθέτει τα ερείπια με τους σύγχρονους γεμάτους ζωή ανθρώπους.
Θα μπορούσε να πει κανείς ότι οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας έχουν ταξιδέψει στο χρόνο και συγκεκριμένα στο παρελθόν σε αυτό το μυθικό μέρος, όπου η διαφορετικότητα συνυπάρχει αρμονικά και η ελευθερία έκφρασης είναι δεδομένη.
Ο ταλαντούχος Glen Luchford φωτογραφίζει τα μοντέλα με τις ηλεκτρικές boho δημιουργίες Gucci που χαρακτηρίζονται από πολύχρωμα μοτίβα, μεταλλικά υφάσματα και μεγάλα αξεσουάρ.
Art Director της καμπάνιας είναι ο Christopher Simmonds, ενώ το styling των μοντέλων επιμελήθηκε ο Jonathan Kaye.
https://www.instagram.com/p/BwSHRK6i7di/
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ελένη Μενεγάκη: Η τσάντα των 2.800 ευρώ που έκλεψε την παράσταση
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ένα παραμυθένιο ταξίδι στο χρόνο ετοιμάζει ο ιταλικός οίκος
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κέιτ Μίντλετον: Πριγκιπική βόλτα στην εξοχή με ρούχα από 17 ευρώ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Volkswagen: Πλησιάζει σε συμφωνία με τα συνδικάτα – Στόχος να μην κλείσουν τα εργοστάσια στη Γερμανία
- Αυξήθηκαν οι εισαγωγές κοντέινερ των ΗΠΑ από τις ασιατικές χώρες
- Πωλείται για 13,5 εκατ. δολάρια η έπαυλη – «ερωτική φωλιά» του Κένεντι και της Μέριλιν Μονρόε
- Αυξήθηκε η διακίνηση επιβατών με πλοία κατά 12% στο δεύτερο τρίμηνο του 2024