Η αλήθεια είναι ότι δεν πήγα στο Ηρώδειο για να παρακολουθήσω την ωραιότερη γυναίκα του πλανήτη να υποδύεται την Μαρία Κάλλας με την συνοδεία της ορχήστρας της Καμεράτα, να διαβάζει ερωτικές επιστολές με τον Αριστοτέλη Ωνάση, με τα μάτια και την καρδιά.
«Letters and Memories», η προαναγγελία και η ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram με μία κόκκινη καρδιά δίπλα στις λέξεις, στράπλες μαύρο φόρεμα και περιδέραιο, Cartier, για την απαραίτητη τοποθέτηση προϊόντος.
Την είδα όμως λάιβ (μετά την παράσταση) στο Αthenee, στην τηλεόραση, στο Ιnternet.
Eίδα τις δηλώσεις, αποσπάσματα από συνεντεύξεις της, διάβασα μήνες πριν «προκάτ» «αποκλειστικά» αφιερώματα όταν είχε ξανάρθει στην Αθήνα με τον Covid να ματαιώνει και την τέχνη.
Κανένας αυθορμητισμός δεν χωράει, προσκηνοθετημένες δηλώσεις παντού, μίνι βίντεο, ασπρόμαυρα ντοκουμέντα του τώρα, ανάμεσα σε επιστολές και αναμνήσεις που έκαναν πρεμιέρα στις 27 Νοεμβρίου του 2019 και μία μελαγχολική σταρ του σινεμά να δέχεται δώρα, λευκώματα και memorabilia, να ποζάρει με εγχώριους wannabe influencers, να ζει τη ρουτίνα της αναγνωρισιμότητας χωρίς τη διάθεση πλέον ούτε να ανακαλύψει την χώρα που την φιλοξενεί.
Σα να χόρτασε Ελλάδα ήδη.
Την είδα λάιβ με τη μάσκα της, μεσάνυχτα και κάτι, στη συμβολή των οδών Πανεπιστημίου και Βουκουρεστίου. Αμέσως με την παράσταση, με τα μαλλιά όχι πλέον κόκκινα, κοντά ή ξανθά αλλά μαύρα όπως την πρωτογνωρίσαμε ως Malena, και το ευέλικτο entourage της.
Η ίδια δεν μοιάζει να ασχολείται με ό,τι συμβαίνει γύρω της. Μάλλον θα προτιμούσε να είναι κάπου αλλού. Τι κι αν οι άλλοι ανεβάζουν με κάθε ευκαιρία τα ντοκουμέντα με τις selfies και την μοιραία Monica;
Η ίδια ανεβάζει τον τελευταίο καιρό με κάθε ευκαιρία την κόρη της, που αν και δεν έχει γίνει ακόμη 18, φωτογραφίζεται ως μοντέλο, θέλει να ξεχάσει τα εξώφυλλα για τον 56χρονο Vincent Cassel, την 24χρονη Tina Kunakey και τη νέα του οικογένεια, εκείνη παραμένει στα 56 της χρόνια, μία γοητευτική γυναίκα, που ταξιδεύει, θέλει να αποδράσει, ανεβαίνει στη σκηνή, διαβάζει σενάρια, δεν μπορεί να κρύψει τη μελαγχολία στα μάτια της. Το βράδυ.
Τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας, με τη μάσκα και τα υπερμεγέθη γυαλιά ηλίου σε στιλ Jackie O, – σήμα κατατεθέν της -, οι εντυπώσεις αλλάζουν, διασκεδάζονται.
Γιατί μία ντίβα μπορεί να είναι και σκοτεινή, απόμακρη, υποφωτισμένη.
Γιατί λυπήθηκα λοιπόν την Monica Bellucci;
Γιατί την είδα να μιλάει με ανθρώπους που δεν γνωρίζουν τίποτα για την τέχνη της. Οn και off camera. Να φωτογραφίζεται αμήχανα και να προσπαθεί να μιλήσει για το αυτονόητο, τη δική της Μαρία Κάλλας, τη γυναίκα που την ενέπνευσε να έρθει στην Ελλάδα, να εμφανίζεται παντού ντυμένη στα μαύρα, γιατί το Πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα.
Και σε μία ντίβα που υποδύεται μία ντίβα.
Για την ιστορία πάντως, το πιο πρόσφατο post που ανέβασε στο Instagram της είναι από τη Βενετία, για την Alta Moda. Στις 2 Σεπτεμβρίου. Με Dolce&Gabbana κοστούμι, όπως διαβάζουμε, γυαλιά ηλίου, σκουλαρίκια (Cartier), αναφορές στον φωτογράφο και τον κομμωτή και full credits στο team που επιμελήθηκε την εμφάνιση της.
Aνέβασε όμως η Άννα Βίσση, στον δικό της λογαριασμό, πιο «paparazzi-κές» φωτογραφίες, με τις δυο τους να κρατιούνται χέρι-χέρι… Πόσα likes στο Annavissiofficial; 30.738 and counting.
Διαβάστε επίσης
Louis Vuitton: Η Μήλος ως ιδανικό σκηνικό σε μια καμπάνια σαν έργο τέχνης (video)
Νέα Αρχή; Ζωάρα για τον Αλέξη Τσίπρα στο κόκκινο χαλί της πολιτικής (και του Ηρωδείου)