ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η πολυαναμενόμενη σειρά ρούχων και αξεσουάρ της Μέγκαν Μάρκλ, σε συνεργασία με τον φιλανθρωπικό οργανισμό Smart Works, κυκλοφόρησε online λίγες ώρες πριν από το επίσημο λανσάρισμα της.
Η 38χρονη δούκισσα του Σάσεξ θα πραγματοποιήσει την πρώτη της εμφάνιση μετά της γέννηση του παιδιού της, Άρτσι, τον Μάιο, σήμερα σε φιλανθρωπική εκδήλωση για το λανσάρισμα της σειράς ρούχων που δημιούργησε.
Η Μέγκαν συνεργάστηκε με τις βρετανικές εταιρείες πολυκαταστημάτων Marks & Spencer, John Lewis, Jigsaw και, φυσικά, με την σχεδιάστρια μόδας και φίλη της, Μίσα Νόνου, για να υποστηρίξουν τον φιλανθρωπικό οργανισμό Smart Works.
Στόχος του οργανισμού είναι να βοηθήσει άνεργες γυναίκες να ενταχθούν στον εργασιακό χώρο, παρέχοντας τους παράλληλα σεμινάρια εργασιακών συνεντεύξεων και ρουχισμό.
Για την προώθηση, μάλιστα, της σειράς η Μέγκαν δημοσίευσε ασπρόμαυρες φωτογραφίες από την φωτογράφιση των ρούχων. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι επέλεξε ως πρόσωπα της καμπάνιας σύγχρονες Αφροαμερικανές γυναίκες, οι οποίες αποκλίνουν από τα ανθυγιεινά πρότυπα ομορφιάς της πασαρέλας και ενσαρκώνουν την φωνή για εκπροσώπηση όλων των τύπων ομορφιάς στο χώρο της μόδας.
Όπως αναφέρεται και από την εταιρεία Marks & Spencer, η σειρά που ετοίμασαν αποτελείται από διαχρονικά, κομψά και εύκολα στον συνδυασμό ρούχα και αξεσουάρ, με ήδη sold out κομμάτια λίγες ώρες μετά το διαδικτυακό λανσάρισμα.
Στην επίσημη διοργάνωση της συλλογής η δούκισσα διαφημίζει τα προϊόντα φορώντας ένα λευκό πουκάμισο και μαύρο παντελόνι από την σειρά, δείχνοντας εκθαμβωτική και απόλυτα κομψή.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ανδρουλάκης: Δε νομίζω ότι ο Έλληνας φορολογούμενος θέλει να κάνει δώρο μισό εκατομμύριο ευρώ στη ΝΔ
- Ριαμπκόφ: Η Μόσχα μπορεί σίγουρα να συνεργαστεί με την κυβέρνηση Τραμπ
- Aegean: Αγορά 29 χιλιάδων μετοχών από την Autohellas
- Φάμελλος: Η ακρίβεια και τα υπερκέρδη, το βασικό πολιτικό επίδικο της εποχής