ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όλοι ξέρουμε ότι το marketing είναι το «Α» και το «Ω». Πολύ περισσότερο ένα label της κλάσης του Jimmy Choo…
Άνοιξε πριν από λίγες μέρες και σκοπεύει να μείνει στη θέση του για τρεις μήνες (μέχρι 30 Σεπτέμβρη), με το ροζ να ντύνει όχι μόνο το ντεκόρ αλλά και το ίδιο το μενού…
Με άκρως θηλυκό, άλλα ultra glamorous αέρα, το pop-up Choo Cafe by Jimmy Choo στον πέμπτο όροφο του Harrods είναι ό,τι θα περίμενε κανείς από τον συγκεκριμένο οίκο. Με το λογότυπό του να φιγουράρει στα πάντα και τη διακόσμηση να εμπνέεται απευθείας από τη νέα συλλογή που θα λανσάρει ο οίκος φέτος το φθινόπωρο : τη Varenne Avenue Collection.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τσάφος: Έμφαση σε ανάπτυξη εγχώριων πηγών ενέργειας και διασυνδέσεις
- Μασκ για την καταδίκη της Λεπέν: Η ακροαριστερά καταχράται το νομικό σύστημα για να φυλακίσει αντιπάλους της
- DLA Piper: Ο Γιώργος Βλαβιανός Co Head για την Ελλάδα
- Ταχιάος: Θα χρειαστούν διακοπές για 30-40 μέρες στο μετρό Θεσσαλονίκης λόγω της επέκτασης στην Καλαμαριά
