ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Πέρα από την ιστορία με τα ζέρσεϊ, την δημιουργία της τάσης με το εσώρουχο που παίρνει τη θέση του εξώ-ρούχου (και γίνεται το σήμα κατατεθέν του brand), πιο πριν κι ενώ τα χρώματα ήταν έντονα, η μονοχρωμία και το βαμβάκι καθιερώνει την εικόνα του brand στη συνείδηση του κόσμου», είχε πει χαρακτηριστικά, αναφερόμενη στην «τομή» που έκανε στην ελληνική μόδα ο Δημήτρης Παρθένης, για να προσθέσει: «Μάλιστα το 1979 και μαζί με τον Τσεκλένη (που σε εκείνη την εποχή εκπροσωπούν δυο διαφορετικά ύφη, ο Τσεκλένης τα εμπριμέ και ο Parthenis τη μονοχρωμία) είναι οι πρώτοι έλληνες σχεδιαστές που έχουν ατζέντη στην Αμερική και βγάζουν την ελληνική μόδα στο εξωτερικό».
Σήμερα, με την κόρη του Ορσαλία Παρθένη στο δημιουργικό τιμόνι, η ταυτότητα του οίκου παραμένει διαχρονική με κομψή minimal ελληνική αισθητική. Αναβαθμισμένα basics σε υψηλής ποιότητας υφάσματα διανθίζονται με σύγχρονες δημιουργίες προσφέροντας στην καθημερινή γκαρνταρόμπα τις βάσεις για μια εξευγενισμένη και ξεχωριστή εμφάνιση.
Με τέσσερα αυτόνομα καταστήματα στην Ελλάδα, και ναυαρχίδες τα καταστήματα στην Αθήνα και τη Μύκονο, ο οίκος Parthenis διατηρεί δίκτυο χονδρικής όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και την Κύπρο, το Λίβανο, το Κουβέιτ, τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ τον Φεβρουάριο του 2016 λειτούργησε το pop-up Parthenis Concept Store στο Rivington Street του Ανατολικού Λονδίνου.