ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μάλιστα, το τραγούδι «Better Love» κατάφερε να γίνει το νούμερο ένα trend στην πλατφόρμα του Youtube για την Ελλάδα, κατάταξη που κατάφερε να λάβει μέσα σε μόλις 20 ώρες από τη στιγμή της δημοσιοποίησής του. Η απήχηση που έχει στον κόσμο η φετινή ελληνική συμμετοχή αποτυπώνεται και στον εντυπωσιακό αριθμό των προβολών, που σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα, έχουν φτάσει τις 380 χιλιάδες.
Παράλληλα, βρίσκεται και στο #1 του iTunes Chart της χώρας, ενώ τα social media έχουν κατακλυστεί με αποσπάσματα του τραγουδιού.
Σημειώνεται ότι η Κατερίνα Ντούσκα είχε δηλώσει αναφορικά με το τραγούδι «Ήθελα να γράψω ένα τραγούδι αγκαλιά, μια πρόσκληση, ένα κομμάτι μαχητικό και τρυφερό, ταυτόχρονα, για μια λέξη που βλέπουμε παντού, χρησιμοποιούμε καθημερινά αλλά σπάνια εννοούμε. Είναι ο τρόπος να αγαπάς, όποιον αγαπάς (όπως λέει και το ρεφρέν).