ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κάθε 29η Νοεμβρίου όλοι γυρνούν γύρω από την Βlack Friday. Τα μαγαζιά προετοιμάζονται πυρετωδώς για το καθιερωμένο ποδοπάτημα στο όνομα μίας vintage Burberry ή μιας πέμπτης σειράς Louis Vuitton όταν ανοίξουν τα ξημερώματα οι πόρτες για να εισβάλουν οι ορδές των (βαρβάρων) καταναλωτών. Για να ξεχωρίζουν πελάτες και προσωπικό οι υπεύθυνοι των καταστημάτων συνήθως υποχρεώνουν τους υπαλλήλους να φορούν ένα συγκεκριμένο T-shirt ίδιου χρώματος.
Μόνο που στο κατάστημα του δημοφιλούς brand American Apparel φαίνεται ότι το..τερμάτισαν. Ναι μεν οι υπάλληλοι καλούνται να φορέσουν το ίδιο μαύρο T-shirt αλλά πάνω σε αυτό θα αναγράφεται, με φαρδιά πλατιά γράμματα: « Ζήτησέ το μου και θα το βγάλω τελείως!»
Ακόμα και αν τους διαβεβαιώνουν ότι πρόκειται για διαφημιστικό τρικ ορισμένοι υπάλληλοι δεν πήραν με καλό μάτι αυτήν την προτροπή. Δεν είναι λίγοι αυτοί που διαμαρτυρήθηκαν ότι το μήνυμα της μπλούζας τους κάνει να αισθάνονται ως “σκεύη ηδονής”.
Όλοι οι υπάλληλοι έλαβαν στα προσωπικά τους mail την εξής ανακοίνωση: «Τα T-shirt είναι προαιρετικά αλλά θα επιθυμούσαμε να τα φορέσετε για να λάβετε μέρος στο Black Friday».Το mail συνοδευόταν και από τη φωτογραφία της kinky μπλούζας.
.@americanapparel has discontinued their "Ask Me to Take It All Off" #BlackFriday slogan.https://t.co/eiPGFS1Wg3 pic.twitter.com/ChqO5Cv8VR
— The Mary Sue (@TheMarySue) November 24, 2015
Ένας από τους εργαζόμενους του καταστήματος εξέφρασε το φόβο ότι αυτή η επιγραφή θα παροτρύνει ορισμένους πελάτες , με αυτήν την πρόφαση, να παρενοχλήσουν σεξουαλικά το προσωπικό και… με την άδεια του ιδιοκτήτη.
Απόρησε μάλιστα καθώς η διαφημιστική καμπάνια της πολυεθνικής για την προώθηση της νέας συλλογής έχει περιορίσει τα σεξουαλικά υπονοούμενα. Ωστόσο παρατήρησε πολύ περισσότερα προκλητικά σποτάκια στην οπτικοποίηση της καμπάνιας.
Το 2014 ο διευθύνων σύμβουλος της Apparel, Dov Charney απολύθηκε καθώς σε βάρος του ασκήθηκε δίωξη για ” ανάρμοστη συμπεριφορά ” το οποίο μεταφράζεται σε… αρκετά περιστατικά σεξουαλικής παρενόχλησης.
Τον περασμένο Φεβρουάριο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι εξαιρετικά προκλητικές διαφημίσεις είναι για εκείνη παρελθόν. Η νέα CEO, Paula Sneider, φαίνεται να θέλει να κάνει το brand να προχωρήσει στο επόμενο βήμα χωρίς να χάσει ωστόσο το χαρακτήρα του.
Σε κάθε περίπτωση « η American Apparel είναι ένα προκλητικό brand name.Και θα συνεχίσει να είναι..» δεν άφησε καμία αμφιβολία η Paula Sneider…
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σαφάρι των 35 τρισ. – Γιατί οι επενδυτές δεν φοβούνται την Ελλάδα
- Πανικός στις Μαρίνες από τους ελέγχους σε θαλαμηγούς: Ανασφάλιστος ακόμη και ο πλοίαρχος σε πολυτελές σκάφος εφοπλιστή!
- Κερδισμένο το Airbnb στην Ελλάδα από την επιμήκυνση της σεζόν
- Novo Nordisk: Ο «βασιλιάς» στην αγορά της απώλειας βάρους χάνει το θρόνο του;