Νέα έρευνα δείχνει τις μεγάλες γνωστές αλυσίδες πολυκαταστημάτων καφέ, να προσθέτουν στα ροφήματα τους μέχρι και 25 κουταλιές τσαγιού ζάχαρη. Οι αριθμοί αυτοί της έρευνας που πραγματοποίησε η Action in Sugar σε 131 ροφήματα της αγοράς συγκλονίζουν, καθώς φαίνεται πως τα περισσότερα από αυτά περιέχουν μέχρι και 35% ζάχαρη, ποσοστό το οποίο ξεπερνάει αυτό που περιέχει ένα κουτάκι Coca Cola. Εταιρίες όπως τα Starbucks, τα Costa και τα Caffe Nero φαίνεται να αυξάνουν τα επίπεδα της παχυσαρκίας στις χώρες με τη μεγαλύτερη κατανάλωση όπως στη Μεγάλη Βρετανία και στην Αμερική.
Μέσα από αυτή την έρευνα η παγκόσμια εταιρεία τροφίμων θέλει να μειώσει την αυξημένη προσθήκη σακχάρων σε όλα τα ροφήματα. Στόχος της είναι να ληφθούν καινούργια μέτρα για την μείωση αυτή,από τους ίδιους τους παραγωγούς και από όλα τα soupermarkets. Η διατροφολόγος και ερευνήτρια της Action in Sugar αναφέρει μάλιστα πως τα συγκεκριμένα ζεστά ροφήματα δεν θα έπρεπε να αποτελούν καθημερινή συνήθεια των πολιτών αλλά μια περιστασιακή επιλογή. Με τον τρόπο αυτό τονίζει την αναγκαιότητα για την άμεση λήψη μέτρων από τις βιομηχανίες αυτές, για την μείωση. Ακόμη τονίζει ότι δεν αποτελεί έκπληξη ότι η Αγγλία κατέχει μια από τις υψηλότερες θέσεις στον πίνακα της παχυσαρκίας στην Ευρώπη. Η ιδέα της αντιμετώπισης του φαινομένου βρει θετική ανταπόκριση στον χώρο των soupermarkets και ευελπιστούν μέσω της έρευνας αυτής να κινητοποιηθεί και η βρετανική κυβέρνηση για την τελική καταπολέμηση του. Το κίνημα Action on Sugar με την έρευνα αυτή αποδεικνύει την τεράστια επιρροή των μεγάλων βιομηχανιών πώλησης καφέ καθώς οι πωλήσεις τους υπολογίζονται στα 1.7 δισεκατομμύρια ετησίως.