Ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές τροφίμων στον κόσμο, έχει μια πιο αισιόδοξη αίσθηση ότι μπορεί να αντιμετωπίσει την παγκόσμια ύφεση στη ζήτηση του κρεμώδους προϊόντος.

Η «Unilever» ανέφερε ότι η δική της μάρκα «Hellmann’s» αυξήθηκε κατά 7 % το 2015, αποδίδοντας την ανάπτυξη στην απόφασή της να προμηθεύεται μόνο αυγά ελευθέρας βοσκής και σε ένα μπουκάλι που σχεδιάστηκε πρόσφατα, το οποίο συμπιέζεις και υποτίθεται ότι μειώνει τη σπατάλη της μαγιονέζας. Η εταιρεία έχει πει ότι, τουλάχιστον στις ΗΠΑ, οι καταναλωτές χάνουν τυπικά περίπου 1.000 κιλά μαγιονέζας κάθε χρόνο, επειδή αρκετή ποσότητα κολλάει σε δύσκολα σημεία των δοχείων της.

(Το γεγονός ότι η νέα συσκευασία ισοδυναμεί με μία αύξηση της τιμής περίπου 30% ανά ουγγιά, συγκρίνοντας τις τρέχουσες τιμές ενός βάζου της «Hellmann» που ζυγίζει 30 ουγιές, με ένα μπουκάλι συμπίεσης (squeeze bottle) που ζυγίζει 20 ουγκιές – δεν έβλαψε την απόδοση της μαγιονέζας της «Unilever», επίσης).

Η θετική είδηση ​​έρχεται καθώς η «Unilever» συνεχίζει να περνάει με κόπο αυτήν την ύφεση πολλών ετών στις πωλήσεις της μαγιονέζας. Το 2014, οι λιανικές πωλήσεις της μαγιονέζας μειώθηκαν κατά 1,5 % στις ΗΠΑ και πάνω από 9 % σε παγκόσμιο επίπεδο, σύμφωνα με την Εταιρεία Έρευνας Αγοράς «Euromonitor».

(Η υδρόγειος βιώνει μαζική ανησυχία για τη μαγιονέζα)

Σε μια πρόσφατη ανάλυση εσόδων με τους επενδυτές, ο Διευθύνων Σύμβουλος της «Unilever» ο Paul Polman δήλωσε ότι η ανάπτυξη της «Hellmann’s» το 2015 ήρθε παρά την αυξανόμενη πίεση από τον ανταγωνισμό, συμπεριλαμβανομένης της βιομηχανίας μαγιονέζας «Hampton Creek» η οποία έφερε μεγάλη αναταραχή. Τον Δεκέμβριο του 2015, η «Unilever» ήταν στήθος με στήθος με την «Hampton Creek» πριν η Αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων αποφασίσει αν το προϊόν της «Hampton Creek» που είναι η μαγιονέζα χωρίς αυγά,  θα μπορούσε να διατεθεί στο εμπόριο ως «Mayo».  Η «Hampton Creek» τελικά αποχώρησε νικήτρια από αυτόν τον αγώνα.

http://qz.com/597842/unilevers-answer-to-the-global-mayonnaise-malaise-a-squeeze-bottle/