Η καθιερωμένη συναυλία του Αντώνη Ρέμου σφράγισε το φετινό καλοκαίρι και στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία!
Με φόντο την θάλασσα, αλλά και τα εντυπωσιακά σκάφη που είχαν αγκυροβολήσει στον κόλπο της Ψαρρούς, εκατοντάδες θαυμαστές του Αντώνη Ρέμου έδωσαν και φέτος το παρών, για να αποθεώσουν τον Έλληνα τραγουδιστή.
https://www.instagram.com/p/B0XD-OklXDD/
Έλληνες και Άραβες αποτέλεσαν το κοινό που κατέβαλλε το γενναίο ποσό των 1.000 και των 1.500 ευρώ, προκειμένου να δώσει το παρών στη μεγάλη γιορτή του καλοκαιριού, στο νησί των Ανέμων.
Φυσικά, αυτά δεν ήταν τα μόνα χρήματα που κυκλοφόρησαν, αφού οι χθεσινοβραδινοί παρευρισκόμενοι έβαζαν το χέρι στην τσέπη όλο το βράδυ, είτε για να πληρώσουν το πάρκινγκ, που κόστισε επιπλέον 50 ευρώ, για τις πρόσθετες φιάλες, αλλά και τις επιπλέον…υπηρεσίες που προσφέρονταν κατά τη διάρκεια της βραδιάς.
https://www.instagram.com/p/B0XEXFjlYoi/
Αξίζει να σημειωθεί, ωστόσο ότι, παρά το γεγονός του υπέρογκου ποσού που απαιτούνταν να καταβάλλει κάποιος για να περάσει την είσοδο της μεγάλης βραδιάς, ο χώρος γέμισε από κόσμο, που κατέκλυσε το Nammos για να απολαύσει τον Αντώνη Ρέμο. Από νωρίς, δημιουργήθηκε μποτιλιάρισμα στο δρόμο που οδηγεί στο Nammos, μαρτυρώντας το τι θα επακολουθούσε.
Άγρυπνοι φύλακες σε όλη αυτή τη διαδικασία ήταν φυσικά οι ελεγκτές της ΑΑΔΕ, οι οποίοι συμμετείχαν στην διεξαγωγή της συναυλίας με δέκα ολόκληρα κλιμάκια, φροντίζοντας να μην ξεφύγει ούτε μια απόδειξη από την έκδοση των λογαριασμών στα τραπέζια.
https://www.instagram.com/p/B0W3rlniARq/
Την έναρξη της βραδιάς σήμανε η εμφάνιση στη σκηνή του «Ρέμου της Αιγύπτου», όπως συνηθίζουν να αποκαλούν τον Αιγύπτιο καλλιτέχνη Αμρ Ντιάμπ.
https://www.instagram.com/p/B0W894fA7xV/
Ο τραγουδιστής ανέβηκε στη σκηνή περίπου στη 1.20 τα ξημερώματα της Παρασκευής και ξεσήκωσε το κοινό με τη μουσική του, ενώ γρήγορα κατάφερε να ανεβάσει τους παρευρισκομένους στα τραπέζια, που είχαν έρθει, αποφασισμένοι για πολλή διασκέδαση. Άνοιξε τη βραδιά, ερμηνεύοντας το Tamally Maak, το τραγούδι που ακουγόταν στους τίτλους τέλους της εκπομπής «Όλα», του Θέμου Αναστασιάδη.
Γρήγορα, τα καθίσματα των 1.500 ευρώ βρέθηκαν κάτω από τα εντυπωσιακά κορμιά καλλονών από την Αραβία, που ανέλαβαν να ανεβάσουν τη διάθεση στα ύψη.
Οι γυναίκες που έφερε το μαγαζί να χορεύουν πάνω σε ψηλοτάκουνα, ανάμεσα στους εκλεκτούς πελάτες και τα κρυστάλλινα ποτήρια, τα γεμισμένα με άφθονη, ακριβοπληρωμένη σαμπάνια, φαίνεται ότι ενθουσίασαν και τον ίδιο τον καλλιτέχνη, που απόλαυσε την υποδοχή που του επιφύλασσαν μαγαζί και κοινό.
Λίγο πριν τις τρεις το πρωί, έφτασε η ώρα ο Αιγύπτιος καλλιτέχνης να ολοκληρώσει το πρόγραμμά του και να δώσει την σκυτάλη στον δημοφιλή Έλληνα τραγουδιστή, που, όπως είναι γνωστό, έχει πολλούς φίλους και θαυμαστές έξω και μακριά από τα στενά όρια της χώρας του.
Ο Αμρ Ντιάμπ ευχαρίστησε δημόσια την ιδιοκτησία του μαγαζιού και ιδιαίτερα τον Αιγύπτιο συνιδιοκτήτη Σάμι Ιμπραήμ, για την πρόσκληση που του έκαναν, ώστε να τραγουδήσει για ακόμη μια φορά σε αυτή τη διάσημη, πια, βραδιά.
https://www.instagram.com/p/B0XA-a3Ik5K/
Ο Αντώνης Ρέμος εμφανίστηκε στη σκηνή του Nammos γύρω στις 3.15 και η νύχτα έγινε μέρα, μέσα από μια βροχή από βεγγαλικά και πυροτεχνήματα, που συνόδευσαν την παρουσία του τραγουδιστή και τον κόσμο να τον αποθεώνει.
Φορώντας ένα εντυπωσιακό λευκό σακάκι, άνοιξε το τραγουδιστικό του πρόγραμμα με το τραγούδι «Όλος δικός σου».
https://www.instagram.com/p/B0XAxRfI9-V/
Θέλοντας να δώσει το στίγμα του από την αρχή, ο τραγουδιστής ζήτησε από τους Έλληνες παρευρισκομένους να σηκώσουν τα χέρια ψηλά, δίνοντάς μας έτσι την ευκαιρία να συνειδητοποιήσουμε ότι οι Έλληνες συμπολίτες μας, που έχουν τη δυνατότητα να σηκώσουν το οικονομικό βάρος της παρουσίας τους σε μία τόσο ακριβοπληρωμένη βραδιά είναι, τελικά, αρκετοί.
https://www.instagram.com/p/B0XI0PvAw_T/
«Κάντε φασαρία»
Ο Αντώνης Ρέμος ζήτησε, μάλιστα, από το κοινό να σηκώσει ψηλά τα χέρια και να «κάνει φασαρία», όπως είπε, με το κοινό να τον ακολουθεί και να ζητωκραυγάζει.
Κυλώντας η βραδιά, το πρόγραμμα του τραγουδιστή γινόταν όλο και πιο δυνατό, ενώ αργότερα ο Αντώνης Ρέμος έβγαλε το σακάκι και φόρεσε ένα μαύρο γιλέκο.
https://www.instagram.com/p/B0XEGpiFY5p/
Ο πασίγνωστος Έλληνας τραγουδιστής ερμήνευσε πολλές από τις μεγάλες επιτυχίες του, όπως το «Μέχρι το τέλος του κόσμου», το «Έτσι Ξαφνικά», το «Τι ήμουνα για Σένα» αλλά και το «Κλειστά τα Στόματα» με το κοινό να είναι όρθιο και να τον αποθεώνει.
Χαρακτηριστικό στοιχείο της βραδιάς αποτέλεσε και η «άγρυπνη» παρουσία των κλιμακίων της ΑΑΔΕ, δέκα στον αριθμό, που κατέλαβαν τις περισσότερες από δέκα ταμειακές μηχανές του μαγαζιού, ελέγχοντας εξονυχιστικά τη διαδικασία έκδοσης αποδείξεων.
Η βραδιά, που έδωσε τη θέση της στο ξημέρωμα, άρχισε να οδεύει προς το τέλος της, όταν ο Έλληνας τραγουδιστής επιχείρησε να ολοκληρώσει την εμφάνισή του, αποχαιρετώντας το κοινό του, χωρίς όμως επιτυχία, καθώς οι παρευρισκόμενοι φαίνεται να μην είχαν χορτάσει ακόμη τον Αντώνη Ρέμο.
Την ίδια ώρα, στα τραπέζια μοιραζόταν ένα γενναιόδωρο γεύμα- πρωινό, σε επιμέλεια του διάσημου Τούρκου σεφ, Νουσρέτ, ή Salt Bae, όπως συνηθίζουν να τον αποκαλούν, αποτελούμενο από λαχταριστά τσιζμπέργκερ στα κάρβουνα.
https://www.instagram.com/p/B0XCW8MIaHo/
Ύστερα από λίγο, με την τσίκνα να έχει καλύψει την ατμόσφαιρα και τον Αντώνη Ρέμο να εξακολουθεί να τραγουδά, το μεγάλο πάρτι του Nammos έκλεισε με το τραγούδι «It’s a perfect day» και τον τραγουδιστή να αποχαιρετά σιγά – σιγά την λαοθάλασσα, που είχε φτάσει από κάθε πιθανό μέρος του πλανήτη, για να τον απολαύσει. Η συναυλία του καλοκαιριού ολοκληρώθηκε οριστικά λίγο μετά τις 06:30 τα ξημερώματα.
https://www.instagram.com/p/B0XWCjtAlZW/
Δείτε όλα όσα έγιναν στη λαμπερή βραδιά στο βίντεο που ακολουθεί:
https://www.youtube.com/watch?v=iuE6TZe4wrI
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν