Έχετε παρατηρήσει κάτι ατέλειωτες ουρές στο Σύνταγμα, σε πολυκαταστήματα, σε φωτογραφίες στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης διεθνώς, όπου υπάρχει φυσικό κατάστημα της  συγκεκριμένης εταιρίας που έχουμε συνδέσει με πλαστικά, pop, χαρούμενα ρολόγια και λάνσαρε πριν από λίγες ημέρες ένα μοντέλο με ιστορία σε διαφορετικά αντίτυπα για να δει τις πωλήσεις να εκτοξεύονται μέσα σε λίγες ώρες;

Θα παρατηρήσετε και τα δύο λογότυπα στο καντράν και δεν θα πρέπει να ξαφνιαστείτε. Δεν πρόκειται για …τυπογραφικό λάθος αλλά για μία ακόμη συνέργεια της μόδας, που φέρνει την πολυτέλεια κοντά στο street fashion. Για να δημιουργείται για το απαραίτητο hype ή η υστερία που μας αποσπά για λίγο την προσοχή από την πραγματικότητα.

Swatch X Omega, λοιπόν, κι ένας  κλασικός χρονογράφος που πωλείται για 250 ευρώ, δημιούργησε ήδη από την πρώτη μέρα πώλησης, σε διαφορετικά σημεία του πλανήτη, ουρές ακόμη και στην Ερμού.

Μην αναρωτιέστε πια τι γίνεται στην Ερμού...
Μην αναρωτιέστε πια τι γίνεται στην Ερμού…

Όλα τα μοντέλα που κυκλοφορούν και αποτελούν «είδος προς εξαφάνιση» είναι αφιερωμένα στους πλανήτες, στα άστρα ή στους δορυφόρους. Είναι χρονογράφοι με λουράκια Velcro, ακριβώς όπως εκείνα που είχαν οι αστροναύτες που τα λάνσαραν για πρώτη φορά στην ιστορία, για να τα τυλίγουν πάνω από τη στολή τους. Το μυστικό; H συλλογή δεν διατίθεται «προς το παρόν» για αγορά online και κάπως έτσι εξηγείται και η κατάσταση που επικρατεί μπροστά και πίσω από τις βιτρίνες, μέρα και νύχτα, όσο τα καταστήματα (και τα ρολά) παραμένουν ανοιχτά.

Και να σκεφτεί κανείς ότι μπορεί να περιμένεις για ώρες στη σειρά σου και να μαθαίνεις ότι  υπάρχουν μόλις 150 μοντέλα σε κάθε κατάστημα ως «νέα» παραλαβή, γι’αυτό και δεν προλαβαίνεις στο τέλος να το αποκτήσεις. Όμως δεν πρόκειται για limited editions. Θα κυκλοφορούν ξανά και ξανά και όποιος προλάβει.

Η αναμονή είναι στο πρόγραμμα
Η αναμονή είναι στο πρόγραμμα

Αυτοί είναι οι (νέοι) κανόνες του μάρκετινγκ. MoonSwatch λοιπόν, μια σπάνια συνεργασία, για την αποστολή μας στο …διάστημα και στον ήλιο. Και στην Αθήνα. Και παντού. Φανταστείτε ένα βιοκεραμικό ρολόι, δηλαδή κεραμικό στο μεγαλύτερο του τμήμα και πλαστικό βιολογικής προέλευσης που αντλείται από το καστορέλαιο, για να υπάρχει και το άλλοθι της τεχνολογίας και της καινοτομίας. Ασύμμετρη κάσα, ταχυμετρική κλίμακα, χαρακτηριστικοί μετρητές Speedmaster. Προσθέστε και τον quartz μηχανισμό και το γεγονός ότι το ρολόι παραμένει στεγανό μέχρι τα 30 μέτρα και δείτε γιατί έχει προκληθεί τόσο μεγάλη αναστάτωση.

Το πιο περιζήτητ
Το πιο περιζήτητo

Μαζί με την διαπίστωση ότι είναι ακριβές αντίγραφο της Omega. Ένα προϊόν συνεργασίας που θα κόστιζε 6.700 ευρώ και τώρα μπορεί κανείς να το αποκτήσει με 150. Με το όριο αγορών να μην ξεπερνά το ένα ρολόι ανά άτομο που έθεσε η ελβετική εταιρία, η μοιρασιά δεν θα είναι άνιση. Αν και ποτέ δεν ξέρεις. Η αλήθεια είναι ότι δεν προλαβαίνουν τη ζήτηση. Άνδρες και γυναίκες θέλουν να αποκτήσουν τουλάχιστον έναν από τους πλανήτες. Στη Γενεύη μάλιστα έγιναν και συλλήψεις έξω από κατάστημα που παρατηρήθηκε συνωστισμός.

Το κόκκινο
Το κόκκινο

Πώς έγινε γνωστό το συγκεκριμένο μοντέλο της Omega; Επειδή το φορούσαν οι Αμερικανοί αστροναύτες. Το πρώτο μοντέλο ήταν ένας χρονογράφος Speedmaster Moonwatch της Omega ως το πρώτο ρολόι που έφτασε στη Σελήνη με την αποστολή Apollo 11 της NASA το 1969. Το φορούσαν στον καρπό τους ο Νιλ Άρμστρονγκ και ο Μπαζ Όλντριν.

Το ταξίδι στον ήλιο
Το ταξίδι στον ήλιο

Και τώρα όλοι μπορούμε να γίνουμε Νιλ και Μπαζ. Αρκεί να «προλάβουμε» το ρολόι της αρεσκείας μας σε μαύρο ή άσπρο, ροζ ή γαλάζιο, ένα μοντέλο ανάμεσα σε 11 αποχρώσεις. Έντεκα ρολόγια εμπνευσμένα από τον κόσμο του Διαστήματος και συγκεκριμένα το ηλιακό σύστημα. Με καλλιγραφικά γράμματα στο λουράκι για να μην μπερδευόμαστε. Το θρυλικό μοντέλο είναι και φωτογενές και κλασικό. Ορισμένοι το αγοράζουν για να το πουλήσουν στο Ιnternet για περισσότερα από 1000 ευρώ όπως γίνεται σε αντίστοιχες συνεργασίες.

Και η Αφροδίτη
Και η Αφροδίτη

Τι κι αν οι δύο εταιρίες (Swatch και Omega) ανήκουν στο Swatch Group; Για τον καταναλωτή δεν έχει και τόση σημασία ή μάλλον έχει όταν ξέρει ότι η τεχνοτροπία δεν αλλάζει και τόσο. Το μοντέλο Μission to the sun, το οποίο, γίνεται ανάρπαστο προτού εμφανιστεί στα καταστήματα ανά τον κόσμο, είναι αφιερωμένο όπως προδίδει το όνομα του στον ήλιο και φέρει στο καντράν εφέ ηλιακών ακτίνων.

Μπορεί κανείς λοιπόν, αν είναι τυχερός να επιλέξει ανάμεσα στο Mercury, και στον πλανήτη Ερμή, στο ροζ μοντέλο και το Venus, για τον πλανήτη Αφροδίτη, στο Μission on earth, με τα χρώματα της γης, το πράσινο της φύσης, το μπλε του ωκεανού, το καφέ των βουνών ή ακόμη και το κόκκινο για το ρολόι του πλανήτη Άρη. Η σχεδίαση για το συσκεκριμένο παραπέμπει στο πρωτότυπο μοντέλο Alaska Project που είχε σχεδιάσει η Omega για τη NASA με χαρακτηριστικούς δείκτες στο σχήμα του πυραύλου Μercury.

Oλα τα μοντέλα γίνονται ανάρπαστα
Oλα τα μοντέλα γίνονται ανάρπαστα

«Fly me to the moon»… «Είμαστε αποσβολωμένοι από την φανταστική υποστήριξη και τον αξιοσημείωτο ενθουσιασμό σας», γράφουν στην ελληνική έκδοση του επίσημου site της εταιρίας. Εμείς να δείτε…

Διαβάστε επίσης:

Ο Ηλίας Λαλαούνης, ο Αριστοτέλης Ωνάσης και η… Κέιτ Μος

Πώς αποχαιρετάει μία φωτογράφος τους γονείς της;