Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
LIFE&STYLE

Άφησε την Apple και έφτιαξε το… τέλειο πλυντήριο

Glenn Reid

Ο Glenn Reid εργάστηκε για έξι χρόνια, από το 1998 ως το 2003, στην Apple, δουλεύοντας για τον Steve Jobs. Ήταν ο υπεύθυνος για την ανάπτυξη των πρώτων εκδόσεων των iPhoto και iMovie. Σήμερα έχει περάσει όμως σε έναν εντελώς διαφορετικό τομέα: αντί να ασχολείται με προγραμματισμό και μικροτσίπ, ο Glenn Reid ασχολείται με τα… άπλυτα!

Ναι, με τα άπλυτα ρούχα. Γιατί ο Glenn Reid είναι ο ιδρυτής της startup επιχείρησης Marathon Laundry, που υπόσχεται να φέρει την επανάσταση στον κλάδο των οικιακών πλυντηρίων.

Τα πλυντήρια μπορεί να είναι αρκετά διαδεδομένα στη χώρα μας και σε αρκετές ακόμα ευρωπαϊκές χώρες, όμως στις Ηνωμένες Πολιτείες δεν ισχύει το ίδιο. Όπως υποστηρίζει ο Reid, ακόμα και στις χώρες που είναι δημοφιλή, τα πλυντήρια δεν είναι ιδιαίτερα αποδοτικά – όπως το θέτει ο ίδιος, «είναι κάπως χάλια».

Και εδώ είναι που θυμάται την εμπειρία του από την Apple: «Στην Apple μία από τις ατάκες μας ήταν: Κάντο να μην είναι χάλια», δηλώνει στο Business Insider.

Και το Marathon 1.0 της εταιρείας του Reid κάθε άλλο παρά χάλια είναι: έχοντας δυνατότητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο, το πλυντήριο/στεγνωτήριο της Marathon μπορεί να επεξεργάζεται πολύτιμα στοιχεία για τον ιδιοκτήτη του.

Το σύστημα του πλυντηρίου θα «μαθαίνει» με τον καιρό πώς είναι πιο αποδοτικό το πλύσιμο των ρούχων του ιδιοκτήτη του, χωρίς αυτός να χρειάζεται να μπλέκεται με τις πολύπλοκες ρυθμίσεις που συχνά μας μπερδεύουν στα κανονικά πλυντήρια – στο κάτω κάτω, όπως σχολιάζει ο Reid, δεν υπάρχει κανένας λόγος για τέτοιες πολύπλοκες ρυθμίσεις, αφού ουσιαστικά τα πάντα εξαρτώνται από δύο μόνο παράγοντες: τη θερμοκρασία του νερού και τον χρόνο.

Ο Reid φαντάζεται τον Steve Jobs να μελετά προσεκτικά ένα κανονικό πλυντήριο, και τελικά να καταλήγει στο συμπέρασμα ότι είναι υπερβολικά περίπλοκο. «Ο Jobs θα έλεγε, δεν υπάρχει μία τέλεια θερμοκρασία;», σημειώνει.

Ο στόχος του Marathon είναι να συλλέξει αρκετά στοιχεία για να καταλήξει σε μία τέλεια θερμοκρασία που θα είναι η ιδανική για το 90% των πλύσεων, με τον ίδιο τρόπο που η αισθητική της Apple είναι ελκυστική για τη συντριπτική πλειονότητα των χρηστών της.

Από εκεί και πέρα, μπορεί κανείς να σκεφτεί και άλλες, ακόμα πιο «τραβηγμένες» τεχνολογίες που ίσως να μπορούν να φέρουν μελλοντικές εκδοχές του Marathon. Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε στο Business Insider, για παράδειγμα, ότι δεν είναι απίθανο μια μέρα το πλυντήριο να αναγνωρίζει τους λεκέδες στα ρούχα μας και να εφαρμόζει αυτόματα τον καλύτερο τρόπο για να εξουδετερωθούν οι λεκέδες…

Όσο για την τιμή του; Όταν κυκλοφορήσει στην αγορά, εντός του 2016, το Marathon 1.0 θα στοιχίζει κάτι παραπάνω από 1.100 ευρώ…