Πρωταγωνιστές της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της Lacta με τίτλο #ActForLove ενόψει του Αγίου Βαλεντίνου είναι 28 αληθινά ζευγάρια με διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό, χρώμα, εθνικότητα, ηλικία και ΑμεΑ. Τις τελευταίες ώρες έχει γίνει viral στα social media με τον κόσμο να σχολιάζει θετικά την επιλογή των ιδιαίτερων ζευγαριών κάτι που δεν βλέπουμε συχνά στην Ελλάδα. Ωστόσο δεν έλειψαν και τα ομοφοβικά σχόλια.

Με σύνθημα «αγκάλιασε όλες τις γεύσεις της αγάπης» η πρωτότυπη, για τα ελληνικά δεδομένα, διαφημιστική εκστρατεία στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα κατά των διακρίσεων.

Τα 28 ζευγάρια που συμμετέχουν στην εν λόγω εκστρατεία φωτογραφήθηκαν για την έκθεση #ActForLove της Lacta, αποδεικνύοντας ότι «η αγάπη δεν έχει χρώμα, ηλικία, εθνικότητα και φύλο».

Το μήνυμα που στέλνει η δημοφιλής σοκολάτα φαίνεται πως δίχασε τους χρήστες του διαδικτύου, με άλλους χρήστες να χαρακτηρίζουν τη διαφήμιση απαράδεκτη και προκλητική, επισημαίνοντας ότι το συγκεκριμένο προϊόν απευθύνεται κυρίως σε παιδιά, και άλλους να στηρίζουν με πάθος την εκστρατεία, επικροτώντας τους δημιουργούς της.

Βέβαια, οι χρήστες του Twitter χρησιμοποίησαν το νέο trend φωτοσοπάροντας φωτογραφίες πολιτικών και στέλνοντας τα δικά τους μηνύματα.

Μερικά από τα πιο δημοφιλή tweet

https://twitter.com/akisterzis/status/1093242021517643776

https://twitter.com/akisterzis/status/1093228284802789376

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: MasterChef: Διαγωνιζόμενη σκούπισε ιδρώτα, μύτη και… κουτάλι με το ίδιο χαρτί! (video)

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Έγκυος η Κατερίνα Στικούδη; (video)

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τεράστια ανατροπή στο χθεσινό επεισόδιο του Survivor (video)