Το Survivor 2018 έβαλε φωτιά στα μηχανάκια της Nielsen ,μηδενίζοντας τα νούμερα τηλεθέασης των αντίπαλων καναλιών. To reality επιβίωσης, την Κυριακή το βράδυ, καθήλωσε το ελληνικό κοινό. Η τηλεθέαση του Survivor 2 στην πρεμιέρα, για το τρίωρο 21:00 -24:00 έφτασε στο 44,8% στο γενικό και 55,6% στο δυναμικό κοινό. Το υψηλότερο ποσοστό που πέτυχε σε τέταρτο ήταν 60,8%, μεταξύ 21:30 και 21:44.
Οι αριθμοί που κατέγραψαν τα μηχανάκια της Nielsen είναι εντυπωσιακοί αλλά και αναμενόμενοι, αν αναλογιστεί κανείς την τεράστια επιτυχία που είχε το reality επιβίωσης πέρυσι. Αυτό που περιμένουν οι παραγωγοί του παιχνιδιού με αγωνία, είναι αν θα διατηρήσει το πρόγραμμα τη δυναμική του το επόμενο διάστημα.Την ίδια ώρα, χθες το βράδυ, σε όλα τα υπόλοιπα κανάλια, μηδενός εξαιρουμένου, επικρατούσε βαρομετρικό χαμηλό. Κανένα κανάλι δεν κατάφερε να πιάσει διψήφιο νούμερο τηλεθέαση στο τρίωρο της χθεσινής prime time.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Survivor 2: Τι είδαμε στο χθεσινό επεισόδιο – Ποια ομάδα κέρδισε το πρώτο έπαθλο (video)
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Survivor 2: Αλλαγές «με το καλημέρα»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Kαμιά χώρα δεν θα τη «γλιτώσει» από τους δασμούς διαμηνύει τώρα Ντόνταντλ Τραμπ
- Μεγάλη Παρασκευή τα αποκαλυπτήρια της S&P – Ελπίδες & αγωνία για την αναβάθμιση στη σκιά του Τραμπ
- Helleniq Energy: Επόμενη χώρα ανάπτυξης στις ΑΠΕ η Βουλγαρία- Επενδύσεις 4 δισ. στην πενταετία
- Τι συζητούν στο ΜΜ για εκλογικό νόμο, οι hot μετοχές του Κόκκαλη, οι ψίθυροι για Holterman-Τζίγγερ-Alpha Bank, o νέος παίκτης στις τράπεζες, πόσο πούλησε το σπίτι της η Σοφία (τέως Κούστα) και ένα quiz με εφοπλιστικούς τσακωμούς
