Το Survivor 2018 έβαλε φωτιά στα μηχανάκια της Nielsen ,μηδενίζοντας τα νούμερα τηλεθέασης των αντίπαλων καναλιών. To reality επιβίωσης, την Κυριακή το βράδυ, καθήλωσε το ελληνικό κοινό. Η τηλεθέαση του Survivor 2 στην πρεμιέρα, για το τρίωρο 21:00 -24:00 έφτασε στο 44,8% στο γενικό και 55,6% στο δυναμικό κοινό. Το υψηλότερο ποσοστό που πέτυχε σε τέταρτο ήταν 60,8%, μεταξύ 21:30 και 21:44.
Οι αριθμοί που κατέγραψαν τα μηχανάκια της Nielsen είναι εντυπωσιακοί αλλά και αναμενόμενοι, αν αναλογιστεί κανείς την τεράστια επιτυχία που είχε το reality επιβίωσης πέρυσι. Αυτό που περιμένουν οι παραγωγοί του παιχνιδιού με αγωνία, είναι αν θα διατηρήσει το πρόγραμμα τη δυναμική του το επόμενο διάστημα.Την ίδια ώρα, χθες το βράδυ, σε όλα τα υπόλοιπα κανάλια, μηδενός εξαιρουμένου, επικρατούσε βαρομετρικό χαμηλό. Κανένα κανάλι δεν κατάφερε να πιάσει διψήφιο νούμερο τηλεθέαση στο τρίωρο της χθεσινής prime time.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Survivor 2: Τι είδαμε στο χθεσινό επεισόδιο – Ποια ομάδα κέρδισε το πρώτο έπαθλο (video)
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Survivor 2: Αλλαγές «με το καλημέρα»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χάρης Βαφειάς: Αύξηση κερδών και μείωση εσόδων στο τρίτο τρίμηνο του 2024 για την C3is
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ