ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ενώ οι μεγαλύτεροι οίκοι μόδας αλλάζουν το λογότυπό τους, υιοθετώντας μια πιο μινιμαλιστική προσέγγιση, η εταιρεία Zara κινείται προς την αντίθετη κατεύθυνση. Ο κολοσσός της «γρήγορης μόδας», που ανήκει στον ισπανικό όμιλο Inditex, παρουσίασε ένα νέο λογότυπο, στο οποίο τα γράμματα Z και το R έχουν καμπυλωτό τελείωμα.
Αυτή είναι η δεύτερη φορά που η Zara αλλάζει το λογότυπό της από την ίδρυση της μάρκας το 1975. Ωστόσο, η πρώτη αλλαγή, που εφαρμόστηκε το 2010 δεν ήταν τόσο δραστική όσο αυτή που βλέπουμε τώρα.
Το νέο λογότυπο της Zara φέρει την υπογραφή του διαφημιστικού πρακτορείου Baron & Baron, το οποίο ιδρύθηκε από τον Γάλλο συντάκτη και καλλιτεχνικό διευθυντή, Fabien Baron, γνωστό για το έργο του στα περιοδικά Interview, Harper’s Bazaar και το βιβλίο Sex του 1992 της Madonna. Οι χρήστες των social media έσπευσαν να συγκρίνουν το νέο λογότυπο της Zara, με εκείνο που χρησιμοποιείται από το Harper’s Bazaar
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ο παραμυθένιος γάμος της κόρης του Mr. Zara (pics)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιατί η Ηugo Boss σκέφτεται να ακολουθήσει το «μοντέλο» Zara
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τα χρώματα και η ελληνική αύρα στις δημιουργίες της Amaris Mykonian Art Stories
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μακρόν: Συνομιλίες με Ευρωπαίους ηγέτες και Ερντογάν λίγο πριν δει τον Τραμπ – «Δεσμευόμαστε να επιστρέψει η ειρήνη στην Ουκρανία»
- Γερμανικές εκλογές: Για ένα «καταστροφικό αποτέλεσμα» μίλησε ο Μπόρις Πιστόριους του SPD
- ΕΕ: Έκτακτη σύνοδο κορυφής στις 6 Μαρτίου για το Ουκρανικό συγκαλεί ο Αντόνιο Κόστα
- Μητσοτάκης για γερμανικές εκλογές: Μια αποφασιστική νίκη για την πολιτική μας οικογένεια, τη Γερμανία και την Ευρώπη
