Λίγες μόλις ημέρες μετά το φαντασμαγορικό show της Victoria’s Secret στη Νέα Υόρκη, έγινε γνωστό ότι η CEO της εταιρείας Jan Singer αποχώρησε.

Η Singer ανέλαβε επικεφαλής τoυ κορυφαίου brand εσωρούχων, αξίας άνω των 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον Σεπτέμβριο του 2016. Η L Brands, μητρική της Victoria’s Secret, αρνήθηκε να σχολιάσει το γεγονός.

Οι μετοχές της εταιρείας έχουν καταγράψει απώλειες 39% από τις αρχές του έτους.

Η πολιτική της εταιρείας βρίσκεται υπό αμφισβήτηση λόγω της αποτυχίας της να ακολουθήσει τις απαιτήσεις των καταναλωτών, κυρίως όσον αφορά την τάση της γυναικείας διαφορετικότητας που προωθούν τα περισσότερα brands.

Η επιφυλακτικότητα που παρουσιάζει στην υιοθέτηση των νέων τάσεων γίνεται ακόμη πιο εμφανής αν συγκριθεί με τους νέους ανταγωνιστές της που κατακλύζουν την αγορά, όπως η εταιρεία εσωρούχων της Rihanna, Savage X Fenty και η ThirdLove, οι οποίες έχουν φροντίσει να συμπεριλάβουν στην κολεξιόν του και γυναίκες με διαφορετικά σώματα, μεγέθη και υπόβαθρο. Οι τάσεις των εσωρούχων έχουν επίσης διαφοροποιηθεί και έχουν γνώμονα την άνεση και τον αθλητισμό, αφήνοντας στο παρελθόν τις δαντέλες, το μετάξι και τα push-up.

Τον Αύγουστο 2017, η Singer δήλωσε ότι η Victoria’s Secret επιθυμεί να παρέχει στους πελάτες της “τη μόδα και τη σέξι εμφάνιση”, εξασφαλίζοντας τους “σέξι επιλογές”.

Κατά τη θητεία της στην επιχείρηση, προσπάθησε να επαναφέρει την πολιτική με βάση την οποία τα εσώρουχα χαμηλού κόστους χρησιμοποιούνται ως διαφημιστικό εργαλείο για την προσέλκυση αγοραστών στα καταστήματα. Η Singer δήλωσε ότι ήθελε να κάνει τα εσώρουχα μια ισχυρή επιχείρηση – και όχι ένα εργαλείο μάρκετινγκ – υιοθετώντας ένα μοντέλο της “γρήγορης” μόδας, σύμφωνα με το οποίο τα στυλ ανανεώνονται συχνά.