Τον περασμένο χειμώνα, η Moncler, η ιταλική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1951 και είναι γνωστή παγκοσμίως για τα ξεχωριστά μπουφάν της, αποφάσισε να προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές.

Αντί να ακολουθεί τις εποχές του χρόνου, οι οποίες γίνονται ολοένα και πιο ασταθείς, αποφάσισε να ξεκινήσει ένα πρωτοποριακό project συνεργασίας με πολλούς και διαφορετικούς σχεδιαστές, το οποίο ονόμασε “House of Genius”.

“Ο πελάτης αλλάζει”, επισήμανε ο CEO της Moncler, Remo Ruffini. “Θέλουμε να βρισκόμαστε ένα βήμα μπροστά και αλλάξαμε τον τρόπο που εργαζόμαστε. Δημιουργήσαμε μία νέα κοινότητα”.

Την Παρασκευή, η εταιρεία ανακοίνωσε την προσθήκη δύο ακόμη μελών στη νεά της οικογένεια: τον 29χρονο Βρετανό σχεδιαστή Richard Quinn και τον Matthew Williams της ALYX 9SM. Και οι δύο θα έχουν πλήρη πρόσβαση στα υλικά και την τεχνολογία της Monlcer, καθώς και την ελευθερία να εκφράσουν τη δική τους, διαφορετική αισθητική.

Remo Ruffini, CEO Moncler

Ο Ruffini περιέγραψε τον Quinn ως έναν “καταπληκτικό δημιουργό”, ο οποίος έχει επιρροές από τις σιλουέτες των δεκαετιών του ’50 και του ’60, στις οποίες προσθέτει τις δικές του ανατρεπτικές πινελιές, με έντονα prints.

O Matthew Williams υπηρετεί το streetwear, με πιο μοντέρνες και καθαρές γραμμές, αναφέρει ο Ruffini. Ξεκίνησε την καριέρα του στη μόδα με το σχεδιαστή Virgil Abloh και συνεργάστηκε με πολλούς, από τον Kanye West μέχρι τη Lady Gaga.

Κατά τις πρώτες ανακοινώσεις του νέου σχεδίου της, η Moncler είχε επισημάνει χαρακτηριστικά ότι, “αυτό είναι το τέλος των επιδείξεων μόδας”. Τώρα έχει την ευκαιρία να παρουσιάζει τη συλλογή ενός διαφορετικού “Genious” σχεδιαστή κάθε μήνα.

Ένα μνημειώδες έργο βιομηχανικής παραγωγής, το οποίο, ωστόσο, ταιριάζει απόλυτα με το γρήγορο, ψηφιακό πολιτισμό, όπου κάτι θεωρείται νέο και καινούργιο για όση ώρα βρίσκεται μπροστά στην οθόνη σας.

Κατά τη διάρκεια αυτού του πρώτου έτους εφαρμογής του project, η προβολή έγινε με τέτοιο τρόπο που ήταν σαν να βλέπει κάποιος τα κεφάλαια ενός βιβλίου να ξεδιπλώνονται. Η εικονική φιγούρα του μπουφάν της Moncler, η οποία αναθεωρείται και προσαρμόζεται με βάση το όραμα των διαφόρων καλλιτεχνών που προσκαλούνται.

Οι νέες συλλογές Moncler Genius θα παρουσιαστούν στο Μιλάνο στις 20 Φεβρουαρίου από τους Pierpaolo Piccioli και Liya Kebede, Sergio Zambon και Veronica Leoni για το Moncler 1952, Sandro Mandrino για τη Moncler Grenoble, Simone Rocha, Craig Green, Alyx Matthew Williams, Richard Quinn, Fragment Hiroshi Fujiwara, Palm Angels Francesco Ragazzi και Poldo Dog Couture.