ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Το 1979 άρχισαν να περνούν τα μεγάλα φορτηγά, με σαράντα τόνους βάρος και οι συνθήκες άλλαξαν. Δημιουργήθηκαν, κατά συνέπεια, και πολλές ουρές. Κατά την διάρκεια των ετών πέρασα πολλές φορές από την γέφυρα Μοράντι και αισθάνθηκα περίεργους κραδασμούς», δηλώνει ο Φερράρι.
«Το κατήγγειλα στην αρμόδια υπηρεσία της εταιρίας, αλλά μου απάντησαν ότι δεν υπήρχαν τα αναγκαία χρήματα. Δεν έγινε ποτέ η συνολική, έκτακτη συντήρηση που χρειαζόταν. Και θεωρώ ότι έπρεπε να προστεθεί και ένας επιπλέον πυλώνας, στο κεντρικό σημείο της γέφυρας», προσθέτει.
Ο Ιταλός πολιτικός μηχανικός προβλέπει, δε, ότι για την κατασκευή νέας γέφυρας, μετά από την κατεδάφιση της τωρινής, θα χρειαστούν είκοσι τέσσερις με τριάντα μήνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τραγωδία στη Γένοβα: Συνεχίζονται οι έρευνες για την ανεύρεση επιζώντων, οι ελπίδες αργοσβήνουν
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τραγωδία στη Γένοβα: Ταχύτατη απόδοση ευθυνών από την κυβέρνηση, ποιοι ευθύνονται, ο ρόλος της Μαφίας (pics)
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σπάει καρδιές η επιστολή ενός φανταστικού θύματος της κατάρρευσης της γέφυρας στη Γένοβα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ο Κανονισμός ΕΕ 2017/352 και η μεταμόρφωση των ευρωπαϊκών λιμένων: Διαφάνεια, ανταγωνιστικότητα και ασφάλεια στη σύγχρονη ναυτιλία
- Ουκρανία: Πραγματοποίησε το πρώτο χτύπημα με πύραυλο ATACMS σε ρωσικό έδαφος
- Μια απεργία έφαγε την ταραμοσαλάτα από τα ράφια στη Βρετανία και προκάλεσε σάλο στα social media
- Cenergy Holdings: Εξαιρετικά θετικές οι αντιδράσεις των αναλυτών στα ισχυρά αποτελέσματα του εννεαμήνου