Ο τραγουδιστής Jay-Z αναλαμβάνει νέος creative director της Puma στον τομέα της ένδυσης μπάσκετ, στην τελευταία διακεκριμένη συνεργασία της γερμανικής εταιρίας αθλητικών με κάποιον celebrity.
Ο Adam Petrick, ο γενικός διευθυντής επωνυμίας και μάρκετινγκ της Puma, είπε σε συνέντευξή του την Τρίτη ότι ο Jay-Z, του οποίου η εταιρία Roc Nation έχει συνεργασία με την Puma από το 2013, θα λειτουργεί ως σύμβουλος στο δημιουργικό κομμάτι και στη στρατηγική μάρκετινγκ της Puma. Ο διάσημος ράπερ επιστρατεύτηκε για να βοηθήσει στη στρατηγική της εταιρίας που επιστρέφει στην αγορά της μπασκετικής ένδυσης από την οποία ήταν απούσα για σχεδόν δύο δεκαετίες.
Η Puma είχε μια δυνατή χρονιά. Τώρα, το brand επιθυμεί να διαφοροποιηθεί από τους ανταγωνιστές της, όπως τη Nike, η οποία ακόμα κυριαρχεί στην αγορά των sneakers, αναδεικνύοντας την μπασκετική ένδυση σε τάση και εκτός γηπέδων με τα ρούχα και παπούτσια της. Τον Αύγουστο, η Nike έλεγχε σχεδόν το 50% της αμερικανικής αγοράς αθλητικών υποδημάτων, ενώ η Adidas το 11%, σύμφωνα με την NPD Group.
Με τη συνεργασία της με τον Jay-Z, η Puma παραμένει πιστή σε μια γνώριμη στρατηγική: το να αφήνει διάσημους σταρ να έχουν τα ηνία του brand.
Το 2013 η Solange Knowles (κουνιάδα του ράπερ) έγινε καλλιτεχνική διευθύντρια της Puma, ενώ την επόμενη χρονιά, η Rihanna έγινε η διευθύντρια δημιουργικού του brand, μια συνεργασία που συνέβαλε στη ραγδαία αύξηση των πωλήσεων.
Από τότε, η Puma έχει συνεργαστεί με διάφορους τοπ celebrities, συμπεριλαμβανομένων των Kylie Jenner, Selena Gomez, The Weeknd και Cara Delevingne, καθώς και των ράπερ Big Sean, Nipsey Hussle και Yo Gotti.