Η Nadja Swarovski, εκπρόσωπος της πέμπτης γενιάς της δυναστείας των Swarovski, που έχει συνδέσει το όνομά της με τα διάσημα σε όλο τον κόσμο επώνυμα κρύσταλλα, υποστηρίζει ότι η εισαγωγή στο χρηματιστήριο θα βοηθούσε στην περαιτέρω επέκταση της εταιρείας, η οποία επιχειρεί να διεισδύσει βαθύτερα στη βορειοαμερικανική αγορά και στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, αν και μια τέτοια κίνηση δεν είναι στο τραπέζι αυτή τη στιγμή.

Εάν η αυστριακή εταιρεία εισαχθεί στο χρηματιστήριο, η οικογένεια θα συνεχίσει να ασχολείται με την επιχείρηση, ανέφερε, επίσης, η Swarovski σε συνέντευξή της στο περιθώριο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ του Νταβός. Σήμερα, στην εταιρεία που ίδρυσε το 1895 ο Daniel Swarovski έχουν μερίδιο γύρω στα 70 μέλη της οικογένειας.

«Ίσως να μπορούμε να διαμορφώσουμε έτσι την αρχική δημόσια εγγραφή ώστε η οικογένεια να μη χάσει τη σύνδεσή της με την εταιρεία», ανέφερε, προσθέτοντας ότι μπορεί η συγκεκριμένη προοπτική να μην τους απασχολεί τόσο αυτήν τη στιγμή, αλλά είναι κάτι που σκέπτονται.

Η αναβάθμιση της ψηφιακής στρατηγικής της εταιρείας είναι ιδιαίτερα κρίσιμη δεδομένης της εξάπλωσης της Amazon.com και της Alibaba Group Holding Ltd., ανέφερε επίσης η Swarovski. Άλλωστε, τους τελευταίους μήνες, πολλές εταιρείες πολυτελών ειδών, όπως η LVMH και η Kering, έχουν αυξήσει τα προϊόντα που διαθέτουν online, με νέα ηλεκτρονικά καταστήματα στην Κίνα, αλλά και σε άλλα μέρη του πλανήτη. Η εταιρεία Swarovski, με τη σειρά της, επεκτείνεται πέραν των κοσμημάτων, σε οικιακά αγαθά και οπτικά και επιδιώκει να ανοιχθεί, μέσω συνεργασιών, και στον κλάδο της αρωματοποιίας.

Η Swarovski έχει ετήσιες πωλήσεις της τάξης των 3,4 δισ. ευρώ, με 2,6 δισ. ευρώ εξ αυτών να προέρχονται από τον κλάδο των κρυστάλλων. Η μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας είναι η Κίνα, ενώ υπάρχουν περίπου 2.800 καταστήματα παγκοσμίως. Η εταιρεία διαθέτει μονάδες παραγωγής στην Αυστρία, την Ινδία, την Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ, τη Σερβία και τις ΗΠΑ.

Η Nadja Swarovski πρωτοστατεί στην προσπάθεια ανάδειξης του προφίλ της εταιρείας προχωρώντας σε συνεργασίες με σχεδιαστές μόδας, όπως ο υποστηριζόμενος από την Kering Christopher Kane και το αμερικανικό brand Rodarte, του οποίου οι στολισμένες με κρύσταλλα στολές μπαλέτου για τη Natalie Portman στην ταινία «Μαύρος Κύκνος» έγιναν από τα πλέον εμβληματικά κοστούμια της πρόσφατης κινηματογραφικής παραγωγής.