Η Μίκα Σαρίδη
Έχει η ζωή γυρίσματα από τα οποία κανείς δεν ξεφεύγει… Χαρακτηριστική περίπτωση μιας τέτοιας εξέλιξης είναι και αυτή της Μίκας Σαρίδη, προέδρου της εταιρείας επίπλων Σαρίδη που οδηγήθηκε από τη χλιδή και τα πλούτη στην οικονομική καταστροφή και στην ψυχολογική κατάρρευση.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Espresso, η γυναίκα που κάποτε μονοπωλούσε την προσοχή στα κοσμικά σαλόνια ζει πλέον, όπως συζητιέται, σε ιδιωτικό «ησυχαστήριο» των βορείων προαστίων.
Αφορμή φαίνεται να στάθηκε, μεταξύ άλλων, ο πρόσφατος πλειστηριασμός του μικρού παλατιού της, στη Νεοφύτου Δούκα, ο οποίος ήταν το τελευταίο και το ισχυρότερο συνάμα πλήγμα για την ίδια, μετά την απώλεια του συζύγου της, Λευτέρη Σαρίδη, το κλείσιμο του εργοστασίου της εταιρείας και την απώλεια του ακινήτου-φιλέτου, το 2004, πίσω από το Πάντειο Πανεπιστήμιο, που επίσης πήραν οι τράπεζες. Το εν λόγω κτίριο, 10.000 τμ, ήταν αρχιτεκτονικής του Μεσοπολέμου και παρέπεμπε σε palazzo Ιταλών γόγηδων. Πλέον, το κτίριο έχει περάσει στο υπουργείο Τύπου.
Ζωή σαν παραμύθι
Η Μίκα Σαρίδη δεν άρχισε τη ζωή της με το όνειρο να γίνει μια «σιδηρά μπιζνεσγούμαν». Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Μυτιλήνη, σπούδασε νηπιαγωγός, αλλά συνάντησε και παντρεύτηκε έναν άνθρωπο που είχε συνδέσει το όνομά του με έπιπλα υψηλών προδιαγραφών. Ιστορική η επιπλοβιομηχανία που διηύθυνε ο Λευτέρης Σαρίδης. Μέγαρα, ανάκτορα, πρεσβείες, μεγαλοαστικές κατοικίες στην Ελλάδα, στην Ευρώπη, στην Αμερική, στη Μέση Ανατολή εθεωρείτο αισθητικά επιβεβλημένο να διαθέτουν έπιπλα Σαρίδη.
Πριν από τον Λευτέρη Σαρίδη, είχε κάνει έναν ακόμη γάμο, από τον οποίο απέκτησε δύο παιδιά αλλά κράτησε ελάχιστα.
Μετά τον γάμο της με τον Λευτέρη Σαρίδη, γάμο από μεγάλο έρωτα, όπως λέγεται, το 1981, θα ακολουθήσει μια ζωή μέσα στα πλούτη, στις κοσμικές εμφανίσεις και στις δεξιώσεις, στην οποία η Μίκα Σαρίδη πρωταγωνιστεί ως αρχόντισσα, με απαράμιλλο στιλ και κομψότητα.
Το πρώτο μεγάλο πλήγμα στη ζωή της έρχεται με τον θάνατο του πολυαγαπημένου συζύγου, ένα μεγάλο ψυχολογικό σοκ για την ίδια που, επιπλέον, τη φέρνει αντιμέτωπη με τη διαχείριση ενός ολόκληρου εργοστασίου σε καιρό κρίσης για το χειροποίητο έπιπλο στην Ελλάδα, την ώρα που ο ανταγωνισμός στην αγορά αυξάνεται.
Όταν οι τράπεζες πήραν, όμως, το κτίριο στην Καλλιθέα, το 2004, άρχισε και η αντίστροφη μέτρηση για την επιχείρηση, η οποία οδήγησε, τελικά, σε ναυάγιο…