O οίκος Hermès είναι ο τελευταίος κολοσσός της μόδας και των πολυτελών αξεσουάρ που υπέκυψε στην έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα. Ακολουθώντας τα βήματα των μεγάλων ανταγωνιστών του όπως η Louis Vuitton και η Gucci, η κλασική γαλλική μάρκα ξεκίνησε την πρώτη της κινεζική ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου στις 17 Οκτωβρίου, σηματοδοτώντας μια καμπάνια που έχει στόχο να προσελκύσει τους τελευταίους καταναλωτές πολυτελών ειδών της χώρας.

Ένα ευρύ φάσμα προϊόντων της Hermès, από έτοιμα ενδύματα (για γυναίκες και άνδρες), αξεσουάρ (παπούτσια, κοσμήματα και αρώματα) μέχρι τσάντες είναι διαθέσιμα προς αγορά στους καταναλωτές της Κίνας μέσω του νέου site της εταιρίας. Ωστόσο, οι κορυφαίες συλλογές τσαντών με την υπογραφή Birkin και Kelly δεν θα είναι διαθέσιμες.

Axel Dumas, CEO Hermes

Ο διευθύνων σύμβουλος της Hermès, Axel Dumas, αποκάλυψε το σχέδιο της εταιρίας για την έναρξη της κινεζικής ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου τον Οκτώβριο, κατά τη διάρκεια συνέντευξης με την αμερικανική εφημερίδα μόδας WWD το Σεπτέμβριο. Ο Dumas είπε επίσης ότι σκέφτεται να συνεργαστεί με την JD.com, τη δεύτερη μεγαλύτερη ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας, η οποία κατέχει το portal με πολυτελή είδη TopLife και έχει εταιρική σχέση με το βρετανικό site ηλεκτρονικών πωλήσεων ειδών πολυτελείας, Farfetch.

Ο συνολικός σχεδιασμός της κινεζικής ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου της Hermes είναι ο ίδιος με τους επίσημους ιστότοπους στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη. Ωστόσο, η διαθεσιμότητα των προϊόντων είναι διαφορετική. Για παράδειγμα, η τσάντα Verrou Chaine mini είναι διαθέσιμη στην αμερικανική ιστοσελίδα στην τιμή των 20.400 δολαρίων, ενώ δεν διατίθεται στην κινεζική αγορά. Σε γενικές γραμμές, το κινεζικό ηλεκτρονικό κατάστημα έχει πολύ μικρότερη επιλογή προϊόντων και στιλ, τουλάχιστον σε αρχικό στάδιο.

Verrou Chaine

Επιπλέον, οι τιμές είναι διαφορετικές. Για παράδειγμα, μια μπλε τσάντα Airsilk πωλείται έναντι $ 1.675 στον ιστότοπο των ΗΠΑ, ενώ το ίδιο σχέδιο διατίθεται στην τιμή των RMB14,200 ($ 2,050) στην κινεζική αγορά.

Αυτή δεν είναι η πρώτη ώθηση των προϊόντων της Hermès στην Κίνα ψηφιακά. Τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, η μάρκα ξεκίνησε ένα κατάστημα pop-up WeChat για το  smartwatch της Apple στην Κίνα. Καθώς το brand (και η βιομηχανία ειδών πολυτελείας στο σύνολό της) εξαρτάται όλο και περισσότερο από την κινεζική αγορά για την ανάπτυξη των εργασιών της, πρόκειται για μία στρατηγική κίνηση με στόχο την ενίσχυση της ψηφιακής καινοτομίας της στο εσωτερικό της χώρας.

Το Σεπτέμβριο, η Hermès ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου, επισημαίνοντας ότι η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού έχει καλύψει το 35% περίπου των παγκόσμιων πωλήσεων των τσαντών, των κασκόλ, των δερμάτινων ειδών, των ρούχων κλπ.