ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι τρεις γιγάντιες διαφημιστικές πινακίδες που αναρτήθηκαν στο Τόκιο την προηγούμενη εβδομάδα και απεικόνιζαν το σήμα κατατεθέν της Polo Ralph Lauren – τον παίκτη του πόλο πάνω στο άλογο- και το λογότυπο της βρετανικής streetwear μάρκας Palace που απευθύνεται στους λάτρεις του skateboard, έδωσαν το στίγμα της νέας συνεργασίας στο χώρο της μόδας που θα συζητηθεί.
Η νέα κολεξιόν Palace Skateboards x Polo Ralph Lauren, θα αποτελείται από είδη ανδρικής ένδυσης, όπvς μπλούζες, παντελόνια, μπουφάν και αξεσουάρ. Το πιο αναμενόμενο προϊόν είναι σίγουρα το κλασικό μπλουζάκι Polo τύπου Oxford που θα έχει τα λογότυπα και των δύο brands. Η τιμή του θα κυμαίνεται στα επίπεδα και των άλλων ρούχων της Palace, όπου τα μπλουζάκια κοστίζουν 60 δολ. και τα μπουφάν γύρω στα 230 δολ.
Για την Palace, η οποία διαθέτει μόνο δύο καταστήματα λιανικής, στο Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη, η συνεργασία με τη Ralph Lauren θα συμβάλει στη ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της από ένα μεγαλύτερο καταναλωτικό κοινό, όπως συνέβη και με τις προηγούμενες συνεργασίες της με τις εταιρίες Reebok, Umbro και Adidas. Όταν η Γερμανίδα τενίστρια Angelique Kerber νίκησε την αντίπαλο της Serena Williams και κέρδισε στο Wimbledon τον περασμένο Ιούλιο, φορούσε φόρεμα Adidas-Palace, κάνοντας παγκοσμίως γνωστό το εμπορικό σήμα.
Ωστόσο, οι ιδρυτές της Palace, Lev Tanju και Gareth Skewis υποστηρίζουν ότι η νέα συνεργασία τους στηρίχθηκε περισσότερο στην αγάπη τους για το σήμα Ralph Lauren και λιγότερο στο πλαίσιο της στρατηγικής που ακολουθούν.
Για την εταιρία Ralph Lauren, από την άλλη πλευρά, η συνεργασία με την Palace σηματοδοτεί την επιθυμία του γνωστού brand να εντάξει στα σχέδια του την ανερχόμενη αγορά του streetwear, ακολουθώντας τα βήματα των ευρωπαίων ανταγωνιστών της, όπως η Louis Vuitton που άρχισε το 2017 συνεργασία με την Supreme και πρόσφατα προσέλαβε τον Virgil Abloh, ιδρυτή της πολυτελούς μάρκας streetwear, Off-White, για να επιβλέπει τις αντρικές της κολεξιόν.
Η σύνδεση μεταξύ του Ralph Lauren και του streetwear μπορεί να φαίνεται παράδοξη εκ πρώτης όψεως. Άλλωστε ο αμερικανικός γίγαντας της μόδας είναι γνωστός για την πιο συντηρητική αισθητική του, με επιρροές από τη Δύση.
Ωστόσο, τώρα, κλείνοντας 50 χρόνια από την ίδρυση της, η εταιρία έχει στόχο να προσεγγίσει τους νεότερους καταναλωτές. Τον Ιούνιο ο Ralph Lauren παρουσίασε μια νέα στρατηγική για την αύξηση των πωλήσεων κατά 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε πέντε χρόνια. Αυτό περιλαμβάνει επιπλέον ενέργειες marketing ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων.
Στο πλαίσιο του αυτού του σχεδίου, ο Ralph Lauren στοχεύει να δημιουργήσει νέα σχέση με τους millennials. Νωρίτερα φέτος, αναβίωσε μερικές από τις κλασικές του συλλογές του 1990, που ήταν δημοφιλείς και διαθέτουν στοιχεία hip-hop και του streetwear.