• Business Of Fashion

    Η νέα πρέσβειρα της Pantene είναι μία βασίλισσα του Instagram ενός έτους

    • NewsRoom


    Διάσημη για περισσότερο από το ήμισυ της ζωής της, η Baby Chanco, βρέφος ηλικίας ενός έτους από την Ιαπωνία, με τα μαλλιά της οποίας ήταν πέρσι “ερωτευμένο” το διαδίκτυο, βρέθηκε και πάλι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Η Baby Chanco – και οι αξιοζήλευτες σκούρες καστανές κοτσίδες της – είναι τώρα το νέο πρόσωπο της Pantene.

    Χάρη στα γονίδια της μητέρας της Mami Kano και στο iPhone, η Chanco έχει ωθήσει τη φήμη της από τη δεύτερη κατηγορία των επιτυχημένων στο Instagram σε εκείνη των πρωταθλητών που κατευθύνουν τις πωλήσεις ενός παγκόσμιου εμπορικού σήματος.

    Η Chanco κέρδισε αυτή τη μοναδική ευκαιρία για μωρό όταν στο περιοδικό People γράφτηκε ότι άξιζε τη δική της διαφήμιση Pantene πέρυσι, σύμφωνα με το The Cut. Η εταιρεία προϊόντων φροντίδας μαλλιών Pantene συμφώνησε και, όπως φαίνεται, ξύπνησε το μωρό από τον ύπνο για τη φωτογράφηση για τη διαφημιστική καμπάνια. Η Yoshiaki Okura, αναπληρώτρια brand manager της P & G Japan Hair Care, δήλωσε στο People: «Πήγαμε κατευθείαν στη μητέρα της επειδή η προσωπικότητα και ο ιδιαίτερος χαρακτήρας της Chanco ταιριάζουν με την εικόνα που έχουμε για τις γυναίκες που θέλουμε να υποστηρίξουμε».

    Η Baby Chanco, η οποία έχει πάνω από 320.000 ακόλουθους στο Instagram φωτογραφήθηκε με την παρουσιάστρια της τηλεόρασης, Sato Kando για τη διαφημιστική καμπάνια με σύνθημα #HairWeGo.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Chiara Ferragni: Γιορτάζει τα δέκα χρόνια της στη μόδα με ένα ντοκιμαντέρ για τη ζωή της

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μαρία Μενούνος: Με φόρεμα Celia Kritharioti στις Χρυσές Σφαίρες

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Έρχεται το πρώτο Vegan Fashion Week στο Los Angeles



    ΣΧΟΛΙΑ