Η επιλογή των ρούχων της Δούκισσας του Sussex ήταν σωτήρια για τη γερμανική εταιρεία, η οποία είναι περισσότερο γνωστή για τα επαγγελματικά γκρι κοστούμια και τα κλασσικά πουκάμισα. Το συγκεκριμένο συμβάν οδήγησε σε πολλά συμεράσματα, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου, Mark Langer: οι καταναλωτές βρίσκουν έμπνευση στο διαδίκτυο, θέλουν άμεση ικανοποίηση και ο Hugo Boss είναι ακόμα πίσω στο συγκεκριμένο τομέα.
Δεδομένου ότι τα άλλα εμπορικά σήματα από το Dior μέχρι τη Burberry προσελκύουν νέους αγοραστές μέσω των social media και των προϊόντων που προωθούν σε τακτά χρονικά διαστήματα, το γερμανικό brand πρέπει να αξιοποιήσει μερικές από τις τεχνικές αυτές εάν θέλει να τους ανταγωνιστεί. Αυτός είναι και ο λόγος που η Boss πειραματίζεται με τα πάνινα vegan sneakers που κατασκευάζονται από ίνες ανανά ή με τις capsule συλλογές που περιλαμβάνουν τα γνωστά bomber jackets και ζακέτες που κατασκευάζονται στη Γερμανία.
Michael Jackson
Ακόμα και το κλασσικό κοστούμι της εταιρείας μπορεί να εξελιχθεί: υπάρχει πλέον το μοντέλο που μπορεί να πλυθεί στο πλυντήριο ρούχων. Επίσης η Boss επαναλανσάρει το λευκό κοστούμι που φορούσε ο Michael Jackson στο εξώφυλλο του άλμπουμ Thriller του 1982 – αν και με κάποιες διαφοροποιήσεις, όπως τα πιο λεπτά πέτα, προκειμένου να συμβαδίζει με τις τάσεις της εποχής.
Η ταχύτητα είναι το κλειδί για να φέρουμε στους καταναλωτές στις νέες τάσεις. Η εταιρεία εμπνεύστηκε από την πρωτοπόρο της μόδας, εταιρεία Zara, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Boss, παρόλο που η ισπανική εταιρεία έχει πολύ χαμηλότερες τιμές και βγάζει πολλές συλλογές ετησίως. Αλλά και η γερμανική μάρκα έχει μειώσει το χρόνο σχεδιασμού και παραγωγής των κολεξιόν της από οκτώ μήνες σε έξι εβδομάδες, χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία και πιο “εύκολα” στη δημιουργία υφάσματα. Το επόμενο βήμα θα είναι η επιτάχυνση της παραγωγής, είπε ο Langer.
Η γυναικεία κολεξιόν
Το επεισόδιο με τη Meghan Markle ήταν σημαντικό για τη Boss και για ένα άλλο θέμα. Βοήθησε στην ισχυροποίηση της θέσης της στο γυναικείο κοινό. Ο Langer δήλωσε ότι η γυναικεία γραμμή αποτελεί “αναπόσπαστο μέρος” της εταιρείας και ότι η Boss θέλει να είναι η νούμερο ένα επιλογή στην ένδυση για τις γυναίκες επαγγελματίες.
Είναι όλα μέρος ενός φιλόδοξου σχεδίου που έχει στόχο την αύξηση των πωλήσεων από 4% φέτος έως και 7% ετησίως μέχρι το 2022.
Οι μετοχές της εταιρείας, που έχουν καταγράψει απώλειες 11% φέτος και διαπραγματεύονται περίπου στο μισό του υψηλού που είχαν σημειώσει το 2015, έχουν εμφανίσει μικρή μεταβολή, παρά τις θετικές εκτιμήσεις των αναλυτών. Ο Langer, ο οποίος ανέλαβε τη θέση του CEO το 2016, επισημαίνει ότι αυτό δεν τον εκπλήσει, καθώς οι επενδυτές θέλουν πρώτα να δουν τα αποτελέσματα της νέας στρατηγικής του ομίλου.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Μύκονος: Ο μεγαλοκατασκευαστής και η καταδίκη