ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η L’Oréal και ο Valentino ανακοινώνουν την υπογραφή μιας παγκόσμιας μακροχρόνιας συμφωνίας αδειοδότησης για τη δημιουργία, την ανάπτυξη και τη διανομή αρωμάτων και πολυτελών προϊόντων ομορφιάς κάτω από την επωνυμία Valentino.
Ο Οίκος Valentino (Maison Valentino), ιδρύθηκε το 1960 στη Ρώμη και κατέχει ένα μοναδικό ρόλο στον κόσμο των πολυτελών προϊόντων χάρη στη μακροχρόνια παράδοσή του στην υψηλή ραπτική, αλλά και στο σύγχρονο, πρωτοποριακό όραμα του Δημιουργικού Διευθυντή Pierpaolo Piccioli. Υπό την επιτυχημένη διεύθυνση του Διευθύνοντος Συμβούλου Stefano Sassi και του Δημιουργικού Διευθυντή Pierpaolo Piccioli, ο Valentino σήμερα ενσαρκώνει την εικόνα της ομορφιάς, της τελειότητας και της μοντερνικότητας και με αυτά τα χαρακτηριστικά, παρέχει μια ισχυρή έμπνευση για τη δημιουργία αρωμάτων και προϊόντων ομορφιάς. Τα τρία κορυφαία και πιο δημοφιλή αρώματα σήμερα είναι τα Valentino Donna, Valentino Uomo και Valentina.
Η συμφωνία θα ισχύσει από την 1η Ιανουαρίου 2019, μετά τις κανονιστικές εγκρίσεις – εάν υπάρξουν.
Ο Nicolas Hieronimus, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της L’Oréal, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που μας χορηγήθηκε η αδειοδότηση του Οίκου Valentino. Με το μοναδικό συνδυασμό του κύρους και του μοντέρνου, ο Valentino σίγουρα θα προσελκύσει τους millennials καταναλωτές ανά τον κόσμο και θα συμπληρώσει ιδανικά το χαρτοφυλάκιό μας».
Ο Stefano Sassi, Διευθύνων Σύμβουλος του Valentino, δήλωσε: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που ξεκινήσαμε αυτή τη νέα συνεργασία μαζί με την L’Oréal για να αναπτύξουμε περαιτέρω τη δραστηριοποίησή μας στον χώρο της ομορφιάς. Πιστεύουμε ότι ο Valentino έχει μεγάλες δυνατότητες σε αυτή την κατηγορία και ότι με την απαράμιλλη εμπειρία της L’Oréal στον κλάδο, θα καταφέρουμε αυτό το ενδεχόμενο να το κάνουμε πραγματικότητα».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σαφάρι των 35 τρισ. – Γιατί οι επενδυτές δεν φοβούνται την Ελλάδα
- Πανικός στις Μαρίνες από τους ελέγχους σε θαλαμηγούς: Ανασφάλιστος ακόμη και ο πλοίαρχος σε πολυτελές σκάφος εφοπλιστή!
- Κερδισμένο το Airbnb στην Ελλάδα από την επιμήκυνση της σεζόν
- Novo Nordisk: Ο «βασιλιάς» στην αγορά της απώλειας βάρους χάνει το θρόνο του;