ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι επιπτώσεις από τα εμπορικά πυρά που ανταλλάσσουν ΗΠΑ και Κίνα έχουν γίνει ήδη αισθητές στον κλάδο των ειδών πολυτελείας. Οι πωλήσεις τόσο σε Κίνα όσο και σε ΗΠΑ καταγράφουν ήδη πτώση, ενώ εξαίρεση αποτελεί το Χονγκ Κονγκ χάρη στις διακυμάνσεις της ισοτιμίας που έχει δώσει ώθηση στις τουριστικές δαπάνες.
Οι μεγάλοι οίκοι μόδας, όπως οι Kering, Hermes και LVMH, δεν έχουν μέχρι στιγμής δει να μειώνεται η ζήτηση από τους Κινέζους καταναλωτές, οι οποίοι αναλογούν στο 1/3 της συνολικής ζήτησής τους παγκοσμίως. Αυτό, όμως, φαίνεται πως θα αλλάξει σύντομα.
Ούτε το κινεζικό χρηματιστήριο, όμως, φαίνεται να δίνει τη λύση, καθώς οι επενδυτές –ιδίως στην ενδοχώρα- παραμένουν σε αμυντικό έδαφος, ενώ και η καταναλωτική εμπιστοσύνη βρίσκεται σε πτωτική τροχιά.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, η κάμψη των εξαγωγών για τα ελβετικά ρολόγια δεν σημαίνει το τέλος της περιόδου δυναμικής ανάκαμψης που ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια, αλλά είναι ένας ακόμη λόγος που εντείνει τη νευρικότητα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Μύκονος: Ο μεγαλοκατασκευαστής και η καταδίκη