ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι καταναλωτές ηλικίας από 18 έως 35 ετών συνέβαλαν σε ποσοστό 85% στην ανάπτυξη της ειδών πολυτελείας πέρυσι, αναφέρει ο διεθνής οίκος αξιολόγησης.
Οι millennials νιώθουν πιο αισιόδοξοι για τα μελλοντικά τους κέρδη σε σχέση με τους καταναλωτές μεγαλύτερων ηλικιών και ξοδεύουν περισσότερα σε πολυτελή αγαθά.
Η έρευνα της UBS έχει συμπεριλάβει πάνω από 3.000 καταναλωτές στην Κίνα, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Οι ηλικίες 18 έως 35 ετών θα αντιπροσωπεύουν το 45% των συνολικών δαπανών ειδών υψηλού κόστους, μέχρι το 2025, επισημαίνει η έκθεση.
Οι αγαπημένες φίρμες των millennials είναι η Gucci και η Louis Vuitton. Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι παρά το γεγονός ότι υπάρχει μεγαλύτερη πρόθεση σε αυτή την ηλικιακή ομάδα για αγορές on line από ότι στους μεγαλύτερης ηλικίας καταναλωτές, τα φυσικά καταστήματα εξακολουθούν να βρίσκονται πρώτα στις προτιμήσεις τους για αγορές.
Οι Κινέζοι millennials, μία σημαντική κινητήριος δύναμη πίσω από την αύξηση των πωλήσεων, διαθέτουν περίπου των 20% των εισοδημάτων τους για την αγορά πολυτελών ειδών, ποσοστό παρόμοιο με αυτό που διαθέτουν οι καταναλωτές των παλαιότερων γενεών.
Οι νεότεροι στην Ιταλία και στις ΗΠΑ διαθέτουν μεγαλύτερα ποσοστά του εισοδήματος τους για αγορές καταναλωτικών αγαθών σε σχέση με τις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες, αναφέρει η έρευνα της UBS.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δήμος Αθηναίων: Αυξάνει τα δημοτικά τέλη σε επιχειρήσεις – Μηδενίζει σε ευάλωτες ομάδες
- AS Company: Στα 3,7 εκατ. ευρώ τα EBITDA στο 9μηνο
- NBA: Ο ιδιοκτήτης των Celtics συζητά με το Mubadala για πιθανή επένδυση στην ομάδα
- Dynagas LNG Partners: Κέρδη 37,5 εκατ. δολάρια – Εξασφαλισμένα έσοδα 1 δισ. δολάρια