H Hugo Boss αποφάσισε να ακολουθήσει το παράδειγμα της εταιρείας Zara, του ομίλου Inditex, προκειμένου να προωθήσει τη μετάβαση της από τα συντηρητικά κουστούμια σε ένα μοντέλο που υιοθετεί τις σύγχρονες τάσεις της μόδας.

Η γερμανική εταιρεία ένδυσης ανακοίνωσε ότι θα εστιάσει την πολιτική της στις καταναλωτικές τάσεις, με την επιτάχυνση της παραγωγής, την προσαρμογή των ρούχων της στις νέες τάσεις και την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η είδηση αυτή οδήγησε τη μετοχή του ομίλου σε άνοδο 2,9%, στην αγορά της Φραγκφούρτης.

Η Hugo Boss προσπαθεί να διορθώσει τα λάθη που είχαν επίπτωση στις επιδόσεις της το 2015 και το 2016. Στόχος είναι να πετύχει αύξηση των πωλήσεων κατά μέσο όρο 5% έως 7%, εξαιρουμένων των συναλλαγματικών ισοτιμιών, τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

“Η πρόκληση είναι η προσέλκυση των νεότερων καταναλωτών”, έγραψε ο Piral Dadhania, αναλυτής της RBC Capital Markets.

Η ταχύτητα έχει πλέον ζωτική σημασία όχι μόνο για τις εταιρείες “γρήγορης” μόδας, όπως η Zara αλλά και για τους premium δημιουργούς της αγοράς ένδυσης. Η Hugo Boss αντικατέστησε τον διευθύνοντα σύμβουλο της το 2016 και ο τότε διάδοχος Mark Langer εστίασε στη δημιουργία πιο casual ενδυμάτων. Φέτος στην ομάδα της επιχείρησης εντάχθηκε και ο Yves Mueller ως οικονομικός διευθυντής.

Ο στόχος για το περιθώριο κέρδους

Ο Langer και ο Mueller θέτουν επίσης στόχο την επίτευξη λειτουργικού περιθωρίου 15% έως το 2022. Το μισό ποσοστό της βελτίωσης θα προέλθει από ένα σχέδιο αποδοτικότητας,  δήλωσε ο Langer σε μια συνομιλία με δημοσιογράφους, καθώς απέκλεισε τις περικοπές θέσεων εργασίας.

Ο Hugo Boss σχεδιάζει να προσθέσει περισσότερες υπηρεσίες όπως online ραντεβού για τη δημιουργία κουστουμιών, στο πλαίσιο της μετάβασης στην ψηφιακή πώληση, δήλωσε ο Langer.

“Μην υποτιμάτε τα μονογράμματα”, είπε. Συχνά τα ρούχα αγοράζονται ως δώρα, και αυτό αυξάνει την αξία για τους καταναλωτές, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο. H Hugo Boss μπόρεσε να μειώσει τον χρόνο δημιουργίας μερικών καινούργιων συλλογών κατά το ήμισυ, γεγονός που θα τη βοηθήσει να προσαρμοστεί πιο γρήγορα στα νέα δεδομένα.

Παράλληλα η εταιρεία σχεδιάζει να εστιάσει περισσότερο στην ανάπτυξη της στην Ασία, όπου έχει στόχο την αύξηση των πωλήσεων τουλάχιστον κατά 10% ετησίως έως το 2022, κυρίως στην Κίνα. Η περιοχή αποτελεί το 15% των πωλήσεων της εταιρείας τώρα.

Η γερμανική εταιρεία προβλέπει ότι τα έσοδα της από το ηλεκτρονικό εμπόριο θα τετραπλασιαστούν στα 400 εκατ. ευρώ έως το 2022.

Τέλος, αναφορικά με την τάση που επικρατεί στη βιομηχανία ένδυσης σχετικά με την επιστροφή της παραγωγής στην Ευρώπη από την Ασία, ο Langer επισήμανε ότι αυτή είναι μια διαδικασία που θα χρειαστεί χρόνια για να ολοκληρωθεί.