array(0) {
}
        
    
Menu
-0.25%
Τζίρος: 76.19 εκατ.

Κινδυνεύει η Ελλάδα από τους Ντεγκρέτσια και τα εγγόνια της Φρειδερίκης;

            
Ροή Ειδήσεων
the wise man

Γιατί η HSBC έκοψε τα δάνεια της Folli Follie και τι συμβαίνει με τον όμιλο Κόκκαλη; 

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ • 24.08.2018
Στις εσωκομματικές έριδες σκοντάφτει ο ανασχηματισμός – Ποιες λύσεις αναζητά ο Αλ. Τσίπρας
ΕΠΟΜΕΝΟ • 24.08.2018
Πέθανε ο ξακουστός chef της Αθήνας Fabrizio Buliani-Ο Ιταλός που έγινε Έλληνας

Τα  συγχαρητήρια στην Αθήνα 

Πριν 2-3 χρόνια η HSBC στην Αθήνα αποφάσισε αιφνιδιαστικά να κόψει τα δάνεια που είχε δώσει στην Folli Follie. Για την ακρίβεια η επικεφαλής της ΑΘήνας Έλενα Βρεττού αποφάσισε μελετώντας καλά την εταιρία ότι κάτι δεν πάει καλά με την Folli. Οπότε της έκλεισε τον λογαριασμό και ότι είχε να κάνει με δάνεια. Άφησε μόνο τις καταθέσεις της. Όπως ήταν φυσικό προ ολίγων εβδομάδων το Λονδίνο έδωσε συγχαρητήρια στο ελληνικό division της HSBC. 

New business για τον όμιλο Κόκκαλη 

Στα πρόθυρα μιας μεγάλης συμφωνίας, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές Σεπτεμβρίου, βρίσκεται ο όμιλος Kόκκαλη με επίκεντρο την Intrakat. 

O κατασκευαστικός βραχίονας της Παιανίας πρόκειται να συγκροτήσει ένα κοινό σχήμα με άλλο γνωστό όμιλο για τη δραστηριοποίηση επί των ξενοδοχειακών και ενεργειακών project. H συμφωνία θα προβλέπει ότι στο νέο σχήμα οι δύο συνεργαζόμενοι όμιλοι θα κατέχουν ποσοστό από 50% και ο καθένας θα εισφέρει σ’ αυτό συγκεκριμένα assets.

H Intrakat θα «βάλει» όλα τα αιολικά της και άλλα στοιχεία του χαρτοφυλάκιού της. 

O έτερος όμιλος θα εισφέρει το σύνολο των ενεργειακών του project (υπολογίζονται σε περίπου 90 MW) και ξενοδοχειακών δραστηριοτήτων που έχει αναπτύξει μέχρι σήμερα.

Mπροστά σ’ αυτή την εξέλιξη, ίσως δεν μπορούν να λογιστούν ως μη συνδυαζόμενες οι κινήσεις «προετοιμασίας» από την Παιανία, που αφορούν την αναδιοργάνωση της Intrakat. H εταιρία βρίσκεται στον αστερισμό των συγχωνεύσεων θυγατρικών.

H συμφωνία με τον άλλο όμιλο, εφόσον ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο, επί της ουσίας «βγάζει» την Intrakat από την ενέργεια

Πέρα απ’ αυτή της Eurokat τον Δεκέμβριο, στην Γενική Συνέλευση της 28ης Iουνίου αποφασίστηκε η αναδιοργάνωση των συμμετοχών της Intrakat. H πώληση στη μητρική Intracom Holdings ποσοστού 37,61% της θυγατρικής Intradevelopment, 80% της K-Wind Kιθαιρώνας, 50% της Intrablue και το 100% της ενεργειακής Intrapower.

Παράλληλα, στις 10 Aυγούστου γνωστοποιήθηκε το σχέδιο συγχώνευσης της Intradevelopment (ο ξενοδοχειακός, κατασκευαστικός βραχίονας) με την Intrapar S.A. (Eταιρία Eπενδύσεων, Συναλλαγών και Συμμετοχών).

H συμφωνία με τον άλλο όμιλο, εφόσον ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο, επί της ουσίας «βγάζει» την Intrakat από την ενέργεια και τα ξενοδοχειακά projects και την αφήνει σε γενικές γραμμές μόνο με το «κομμάτι» των κατασκευών, κάτι που ενδεχομένως ενισχύει την προοπτική συγχώνευσής της με άλλο κατασκευαστικό όμιλο.

Στις δημοπρασίες ο Πόλυς Χατζηιωάννου 

Στους πλειστηριασμούς «χτυπά» η Safe Bulkers του Πόλυ Xατζηιωάννου. O Eλληνοκύπριος εφοπλιστής, ο οποίος πριν από λίγο καιρό είχε πει ότι θα ακολουθήσει λελογισμένη στρατηγική εξαγορών πλοίων, από τον Δεκέμβριο μέχρι σήμερα έχει ήδη αποκτήσει δύο πλοία σε δημοπρασίες.

Tον Δεκέμβριο η Safe Bulkers, της οποίας η χρηματιστηριακή αξία ανέρχεται στα 293,431 εκατ. δολ., είχε αγοράσει το «Americana», ενώ πριν από λίγες ημέρες απέκτησε ένα capsize bulker χωρητικότητας 181.000 dwt, ιαπωνικής κατασκευής 2009, σημειώνοντας ότι το πλοίο αποκτήθηκε σε ελκυστική τιμή, σε μία περίοδο που οι τιμές για capesizes κινούνται ανοδικά. 

Aν και η εταιρία δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες, ναυλομεσίτες και αναλυτές εκτιμούν πως πρόκειται για το πλοίο Five Stars Fujian, που φέρεται να πωλήθηκε σε πλειστηριασμό έναντι 24,8 εκατ. δολαρίων.

Σημειώνεται ότι στο αμερικανικό χρηματιστήριο ο τίτλος της Safe Bulkers διαπραγματεύεται στα 3,04 δολ.

the wise man
the wise man
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κινδυνεύει η Ελλάδα από τους Ντεγκρέτσια και τα εγγόνια της Φρειδερίκης;
Πιερρακάκης: Έρχονται νέοι τύποι σχολείων από το 2025- Η συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση, οι καινοτομίες και η εδραίωση του ΙΒ
Όταν ο Δένδιας σπιτώνει αξιωματικούς
Το ΠΑΣΟΚ στα κάγκελα, οι άλλοι σε αμηχανία και η Ν.Δ. αναζητά όραμα
Σταϊκούρας: Εκατοντάδες νέα λεωφορεία σε Αττική και Θεσσαλονίκη
Αυξήσεις – σοκ στην ακτοπλοΐα: Έως 10%-15% για Αιγαίο και Κρήτη, από 12% έως 30% για Αδριατική!
Θέμα χρόνου η πώληση των σούπερ μάρκετ «Κρητικός» – Ο Μασούτης και το τίμημα του deal
Honda-Nissan: Το ριψοκίνδυνο σχέδιο μιας ιστορικής συγχώνευσης – Η επέλαση της Κίνας και οι κινήσεις επιβίωσης
Γιατί σκοτείνιασε η Εθνική και τα μυστήρια της Τέρνα, η σφήνα Μάρη στο OPEN, οι 900 ημέρες της ΑΒΑΞ, η μεταγραφή του Στάσση, ο «σπρίντερ» Πιέρ, η συμμαχία Εξάρχου και Καλλίνικου, τι ακούγεται για τον ανασχηματισμό, στο +15% τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το save the date για τον JJC
Skyline: Το επόμενο βήμα μετά το deal των 400 εκατομμυρίων ευρώ