ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το όχημα έφερε γενικό φορτίο και έχει μείνει μόνο το κουφάρι του, ενώ από το φορτίο του έχουν απομείνει αποκαΐδια.
Σύμφωνα με την Πυροσβεστική αρκετά είναι τα οχήματα που έχουν βγει από το γκαράζ.
Η εστία που σιγοκαίει ακόμη, κατά ορισμένες πληροφορίες, βρίσκεται στην αριστερή πλευρά, κοντά στην πλώρη, στο τρίτο γκαράζ του πλοίου.
Οι πυροσβέστες έκαναν τρύπες στα πλαϊνά του πλοίου προκειμένου να ρίχνουν αφρό για να σβήσουν τη φωτιά, μιας και αντιμετώπιζαν τεράστιες δυσκολίες στο να προσεγγίσουν την εστία της φωτιάς.
Τόσο το γεγονός ότι υπήρχαν μέσα φορτωμένα αυτοκίνητα και νταλίκες, όσο και το ότι το πλοίο μετά από τόσες ώρες που σιγόκαιε η φωτιά είχε μετατραπεί σε καμίνι με θερμοκρασίες που έφθαναν τους 500 βαθμούς Κελσίου, εμπόδιζαν τους πυροσβέστες να προσεγγίσουν την κύρια εστία της φωτιάς.
Σήμερα, τα κατάφεραν, αφού και το πρωί έκοψαν μια βαριά σιδερένια πόρτα του ενός τόνου, στο εσωτερικό του πλοίου, και αφού έβγαλαν και αρκετά από τα οχήματα που βρίσκονταν στο γκαράζ.
Κάποια από τα οχήματα στο εσωτερικό του πλοίου καταστράφηκαν εντελώς, ενώ τα τζάμια κάποιων φορτηγών έχουν λιώσει.
Μάλιστα, βγάζοντας κάποια από τα φορτηγά, το πλοίο άρχισε να παίρνει τα… ίσια του σε σχέση με την κλίση των 6 μοιρών που είχε πάρει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Στους 17 οι νεκροί από τον ιό του Δυτικού Νείλου – Έκτακτο σχέδιο δράσης ζητούν οι γιατροί
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Καμίνι» το Ελ.Βενιζέλος: Θερμοκρασίες πάνω από 500 βαθμούς, αδύνατη ακόμη η πρόσβαση στα γκαράζ
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες επιβατών που έζησαν την φωτιά στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» (video)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ