Φέτος την άνοιξη η Victoria’s Secret θα λανσάρει τη νέα της συλλογή μαγιό, μετά από απουσία τριών ετών. Το 2016 το κορυφαίο brand γυναικείων εσωρούχων σταμάτησε την παραγωγή των δημοφιλών μαγιό της και κάποιων άλλων ενδυμάτων προκειμένου να επικεντρωθεί στα εσώρουχα.

Η απόφαση αυτή είχε αρνητικό αντίκτυπο στα αποτελέσματα της τους επόμενους μήνες.

Σε συνομιλία του με επενδυτές αυτή την εβδομάδα, ο Stuart Burgdoerfer, CFO της μητρικής της Victoria’s Secret, L Brands, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία θα επιστρέψει στην αγορά των μαγιό το 2019.

Ο Burgdoerfer υποστήριξε ότι η απόφαση αυτή ελήφθη μετά από τα σχετικά σχόλια πελατών. “Βασικά πρόκειται για τις επιθυμίες που εκφράζουν οι πελάτες μας”, επισήμανε.

Ο εκπρόσωπος της εταιρείας επιβεβαίωσε ότι η νέα συλλογή θα βρεθεί στα καταστήματα αλλά και online την ερχόμενη άνοιξη.

Στα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου του 2017, που ανακοίνωσε φέτος το Φεβρουάριο, η εταιρεία επισήμανε ότι η απόφαση της να απέχει από τη συγκεκριμένη κατηγορία είχε ακόμη αρνητική επίδραση στα οικονομικά της στοιχεία.

“Για τις 48 εβδομάδες που έληξαν στις 30 Δεκεμβρίου 2017, η έξοδος από τις κατηγορίες μαγιό και επιλεκτικών ενδυμάτων είχε αρνητικό αντίκτυπο περίπου 3% και 5% στις συγκρίσιμες πωλήσεις της συνολικής εταιρείας και της Victoria’s Secret αντίστοιχα”, ανέφερε το δελτίο τύπου.

Παρά ταύτα, οι αναλυτές εξέφραζαν την πεποίθηση ότι πρόκειται για μια καλή επιχειρηματική απόφαση.

Τα μαγιό αντιστοιχούσαν κάποτε σε 500 εκατομμύρια δολάρια των εργασιών της Victoria’s Secret και αντιπροσώπευαν το 6,5% των πωλήσεων της, ωστόσο ο CEO της εταιρείας Les Wexner, απέσυρε την κατηγορία και επικεντρώθηκε σε άλλα προϊόντα της επιχείρησης.

“Κάνουμε αυτές τις αλλαγές για να επιταχύνουμε την ανάπτυξή μας … περιορίζοντας το στόχο μας και απλουστεύοντας το λειτουργικό μας μοντέλο», δήλωσε ο Les Wexner.

Κάποτε η Victoria’s Secret κυριαρχούσε στην αγορά εσωρούχων στις ΗΠΑ, αλλά τα τελευταία χρόνια έχει χάσει μερίδιο της αγοράς από άλλες μάρκες, όπως η Aerie, που προάγουν τη φυσική ομορφιά και την αυτο-αποδοχή στις διαφημιστικές καμπάνιες τους.

Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 6% στα καταστήματα Victoria’s Secret κατά το τελευταίο τρίμηνο. Επίσης υποχώρησαν κατά 2% συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών πωλήσεων της μάρκας.

Την περασμένη εβδομάδα δημοσιεύματα αναφέρθηκαν στην αποχώρηση της CEO της Victoria’s Secret, Jan Singer, η οποία ήταν στην εταιρεία για δύο μόλις χρόνια. Τη Δευτέρα, ο όμιλος L Brands ανακοίνωσε ότι ο John Mehas, ο οποίος σήμερα είναι πρόεδρος της Tory Burch, θα αναλάβει τη θέση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Βόμβα στη Victoria’s Secret! Γιατί αποχώρησε η CEO της εταιρείας

“Η αποχώρηση της Jan Singer ως CEO θα βοηθήσει στην ανάδειξη των αλλαγών που θα φέρει το νέο πρόσωπο, με καινούργιες ιδέες για την ανανέωση του brand”, δήλωσε ο Neil Saunders, διευθύνων σύμβουλος της GlobalData Retail, σε σημείωμα προς τους πελάτες του.

Και συνέχισε: “θα χρειαστεί μια ισχυρή προσωπικότητα, ικανή να ανατρέψει την εικόνα και τα δεδομένα που έχουν επικρατήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα”.