• Business Of Fashion

    Dior: Η μεγάλη επιστροφή μιας τσάντας που άφησε εποχή

    • Bloomberg


    Η Beyonce είναι φαν. Το ίδιο ήταν και η Carrie Bradshaw στο «Sex and the City». Και από τη στιγμή που έκανε και πάλι την εμφάνισή της στην πασαρέλα του οίκου, τον Φεβρουάριο, ο ενθουσιασμός για την επιστροφή της δεν λέει να κοπάσει.

    Ο λόγος για την εμπνευσμένη από τον χώρο της ιππασίας τσάντα Saddle του οίκου Dior. Μία σειρά που άφησε εποχή στις αρχές της δεκαετίας του 2000, μαζί με τη Lariat του οίκου Balenciaga και την Baguette του οίκου Fendi.

    Η Bella Hadid και η Elsa Hosk, δύο από τα πιο «επιδραστικά» μοντέλα αυτήν την εποχή, έσπευσαν να υιοθετήσουν τη νέα τάση, κυκλοφορώντας όμως με vintage μοντέλα της σειράς.

    Την περασμένη, όμως, εβδομάδα, και ενώ οι υπόλοιποι οίκοι μόδας ετοιμάζονταν να κλείσουν για διακοπές, ο οίκος Dior λάνσαρε τη νέα σειρά, εξαπολύοντας πραγματική επίθεση σε επίπεδο μάρκετινγκ: Δεκάδες «influencers» του Instagram, από όλο τον κόσμο, ανέβασαν φωτογραφίες με διάφορες παραλλαγές της Saddle, αξίας 2.000 δολαρίων και άνω, την ίδια μέρα που ο οίκος Dior λάνσαρε τις δικές του καμπάνιες.

    Ταυτόχρονα, Vogue και Marie Claire ανέβασαν βίντεο από τα ατελιέ του Dior που δείχνουν τις τσάντες να αποκτούν σχήμα και μορφή, πάνω σε ξύλινα καλούπια.

    Για τον όμιλο LVMH, στον οποίο ανήκουν μεταξύ άλλων η Louis Vuitton, η Fendi και η Celine, τα νέα προϊόντα έχουν τεράστια σημασία για την ανάπτυξή του, αλλά και για να διατηρήσει το προβάδισμα έναντι ταχύτατα αναπτυσσόμενων ανταγωνιστικών ομίλων.

    «Οι καταναλωτές σήμερα ζητούν συνεχώς καινούργια πράγματα», λέει η Paola Carboni, αναλύτρια στην Equita SIM, εξηγώντας γιατί ένας οίκος αποφάσισε να προωθήσει διαφημιστικά μία σειρά από τσάντες μέσα στο καλοκαίρι. Όμως, όπως λέει, η κίνηση αυτή συμφωνεί απόλυτα με τη νέα πολιτική του ομίλου LVMH. Γιατί η κεντρική ιδέα είναι να ανανεώνει τα προϊόντα που διαθέτει σε συνεχή βάση…



    ΣΧΟΛΙΑ