ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε μείωση του μερίσματός της, για πρώτη φορά, το ερχόμενο έτος προσανατολίζεται η εταιρεία ετοίμων ενδυμάτων Hennes & Mauritz AB (H&M), καθώς «παλεύει» εδώ και καιρό να φέρει πελάτες στα καταστήματά της.
Η σουηδική αλυσίδα αναμένεται να μειώσει το μέρισμά της κατά 7,5% για τη χρήση του 2018, σύμφωνα με τη μέση εκτίμηση 27 αναλυτών που συμμετείχαν σε έρευνα του Bloomberg. Σημειώνεται, μάλιστα, ότι θα είναι η πρώτη φορά που η H&M μειώνει το μέρισμά της μετά την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο το 1974.
Παρ’ όλο που η H&M κατάφερνε τα τελευταία χρόνια να διατηρήσει το μέρισμα στις 9,75 κορώνες ανά μετοχή, η μείωσή του μπορεί να είναι αναπόφευκτη, καθώς η στροφή των καταναλωτών στις αγορές μέσω Internet, αλλά και ο άγριος ανταγωνισμός από ανταγωνιστικές εταιρείες όπως τα Zara και η Amazon, έχουν προκαλέσει τεράστιο πλήγμα στις πωλήσεις των καταστημάτων H&M.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα η μερισματική πολιτική της H&M ήταν να μοιράζει τουλάχιστον το 50% των καθαρών κερδών της στους μετόχους. Διατηρώντας, όμως, φέτος στα ίδια επίπεδα το μέρισμά της, η H&M μοίρασε ουσιαστικά στους μετόχους της όλα τα κέρδη του προηγούμενου έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: H&M: Προβληματισμός από τα απούλητα εμπορεύματα αξίας 4 δισ. δολ.!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Zara: Ενεργοποιήθηκε η επαυξημένη πραγματικότητα. Τα οφέλη του πρωτοποριακού concept για τους πελάτες
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Mega deal στον χώρο του online στοιχήματος: CVC Capital και Sky Plc πουλούν τη Sky Betting & Gaming
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike