Σε μείωση του μερίσματός της, για πρώτη φορά, το ερχόμενο έτος προσανατολίζεται η εταιρεία ετοίμων ενδυμάτων Hennes & Mauritz AB (H&M), καθώς «παλεύει» εδώ και καιρό να φέρει πελάτες στα καταστήματά της.

Η σουηδική αλυσίδα αναμένεται να μειώσει το μέρισμά της κατά 7,5% για τη χρήση του 2018, σύμφωνα με τη μέση εκτίμηση 27 αναλυτών που συμμετείχαν σε έρευνα του Bloomberg. Σημειώνεται, μάλιστα, ότι θα είναι η πρώτη φορά που η H&M μειώνει το μέρισμά της μετά την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο το 1974.

Παρ’ όλο που η H&M κατάφερνε τα τελευταία χρόνια να διατηρήσει το μέρισμα στις 9,75 κορώνες ανά μετοχή, η μείωσή του μπορεί να είναι αναπόφευκτη, καθώς η στροφή των καταναλωτών στις αγορές μέσω Internet, αλλά και ο άγριος ανταγωνισμός από ανταγωνιστικές εταιρείες όπως τα Zara και η Amazon, έχουν προκαλέσει τεράστιο πλήγμα στις πωλήσεις των καταστημάτων H&M.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα η μερισματική πολιτική της H&M ήταν να μοιράζει τουλάχιστον το 50% των καθαρών κερδών της στους μετόχους. Διατηρώντας, όμως, φέτος στα ίδια επίπεδα το μέρισμά της, η H&M μοίρασε ουσιαστικά στους μετόχους της όλα τα κέρδη του προηγούμενου έτους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: H&M: Προβληματισμός από τα απούλητα εμπορεύματα αξίας 4 δισ. δολ.!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Zara: Ενεργοποιήθηκε η επαυξημένη πραγματικότητα. Τα οφέλη του πρωτοποριακού concept για τους πελάτες

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Mega deal στον χώρο του online στοιχήματος: CVC Capital και Sky Plc πουλούν τη Sky Betting & Gaming