ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα στοιχεία μιλούν από μόνα τους. Η επενδυτική τράπεζα Piper Jaffray, από το 2001 πραγματοποιεί, δύο φορές το χρόνο, έρευνα για τα αγαπημένα brands και τις νέες τάσεις της μόδας, στην οποία συμμετέχουν χιλιάδες αμερικάνοι έφηβοι.
Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε το φετινό φθινόπωρο, αποτύπωσε ξεκάθαρα την άνοδο του συγκεκριμένου brand. Τα Vans, σύμφωνα με την Piper Jaffray , αποτελούν το πιο γρήγορα ανερχόμενο εμπορικό σήμα στην ιστορία της έρευνας. Μάλιστα, η πιο εκρηκτική αύξηση προήλθε από τις γυναίκες, όπου η Nike έχασε την πρωτοκαθεδρία στις καταναλώτριες υψηλότερων εισοδημάτων.
Οι περισσότεροι έφηβοι εξακολουθούν να θεωρούν τη Nike ως την αγαπημένη τους μάρκα παπουτσιών. Η εταιρία απέσπασε ποσοστό 41% όσων συμμετείχαν στην έρευνα, δηλαδή 6.200 έφηβοι με μέσο οικογενειακό εισόδημα 55.800 δολ. ετησίως και 2.400 έφηβοι με υψηλότερο εισόδημα, 101.900 δολ.
Ωστόσο, η Vans και η Adidas δείχνουν να απειλούν την κυριαρχία της Nike. Στην τελευταία έρευνα, η Vans κατέγραψε το υψηλότερο ποσοστό της, με το 19% των εφήβων να ισχυρίζονται ότι αποτελεί την αγαπημένη τους μάρκα.
Μάλιστα το μοντέλο Vans Old Skool που αποτελεί το νούμερο 1 της εταιρίας, θεωρείται το κλασσικό της μοντέλο και αποτελεί σχεδόν το 25% των πωλήσεων της, σύμφωνα με τον Scott Roe, CFO της μητρική της Vans, VF Corp. Το τελευταίο τρίμηνο οι πωλήσεις της εταιρίας αυξήθηκαν κατά 26%.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν