Αυτό το φθινόπωρο ένα ανερχόμενο brand δείχνει να εδραιώνει τη θέση του στον κλάδο των sneakers, σημειώνοντας ραγδαία αύξηση στις προτιμήσεις του νεανικού κοινού. Ο λόγος για τα πασίγνωστα πλέον Vans.

Τα στοιχεία μιλούν από μόνα τους. Η επενδυτική τράπεζα Piper Jaffray, από το 2001 πραγματοποιεί, δύο φορές το χρόνο, έρευνα για τα αγαπημένα brands και τις νέες τάσεις της μόδας, στην οποία συμμετέχουν χιλιάδες αμερικάνοι έφηβοι.

Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε το φετινό φθινόπωρο, αποτύπωσε ξεκάθαρα την άνοδο του συγκεκριμένου brand. Τα Vans, σύμφωνα με την Piper Jaffray , αποτελούν το πιο γρήγορα ανερχόμενο εμπορικό σήμα στην ιστορία της έρευνας. Μάλιστα, η πιο εκρηκτική αύξηση προήλθε από τις γυναίκες, όπου η Nike έχασε την πρωτοκαθεδρία στις καταναλώτριες υψηλότερων εισοδημάτων.

Οι περισσότεροι έφηβοι εξακολουθούν να θεωρούν τη Nike ως την αγαπημένη τους μάρκα παπουτσιών. Η εταιρία απέσπασε ποσοστό 41% όσων συμμετείχαν στην έρευνα, δηλαδή 6.200 έφηβοι με μέσο οικογενειακό εισόδημα 55.800 δολ. ετησίως και 2.400 έφηβοι με υψηλότερο εισόδημα, 101.900 δολ.

Vans Old Skool

Ωστόσο, η Vans και η Adidas δείχνουν να απειλούν την κυριαρχία της Nike. Στην τελευταία έρευνα, η Vans κατέγραψε το υψηλότερο ποσοστό της, με το 19% των εφήβων να ισχυρίζονται ότι αποτελεί την αγαπημένη τους μάρκα.

Μάλιστα το μοντέλο Vans Old Skool που αποτελεί το νούμερο 1 της εταιρίας, θεωρείται το κλασσικό της μοντέλο και αποτελεί σχεδόν το 25% των πωλήσεων της,  σύμφωνα με τον  Scott Roe,  CFO της μητρική της Vans, VF Corp. Το τελευταίο τρίμηνο οι πωλήσεις της εταιρίας αυξήθηκαν κατά 26%.