ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υπάρχουν πολλές πλευρές στην ομάδα της Inditex, μητρικής εταιρίας των Zara. H Uterqüe, για παράδειγμα, είναι το παλαιότερο, πιο εκλεπτυσμένο «αδερφάκι», τα Pull and Bear έχουν μια πιο casual προσέγγιση και η Massimo Dutti είναι για τις σικ καριερίστες εκεί έξω. Τα Bershka παρέμεναν εκτός του ραντάρ των κοριτσιών της μόδας, καθώς πάντα επικρατούσε η άποψη ότι απευθύνονται σε πολύ νεότερο κοινό. Ωστόσο, μια στροφή φαίνεται πως έχει αρχίσει στο brand και αυτοί που παρακολουθούν την μόδα αρχίζουν να την προσέχουν.
Την προηγούμενη σεζόν η γνωστή blogger Tamu McPherson του All The Pretty Birds φωτογραφήθηκε με ένα κόκκινο τζάκετ των Bershka, το οποίο ξεπούλησε αμέσως. Στην συνέχεια πολλά κορίτσια του Instagram άρχισαν να περηφανεύονται ότι κατάφεραν να εντοπίσουν κάποια από τα τελευταία κομμάτια του τζάκετ, μαζί με το hashtag #BershkaStyle, αναφέρει το Who What Wear.
Από ό,τι φαίνεται το brand περιέχει αρκετές κατάλληλες επιλογές για τις 20 ή 30-κάτι γυναίκες. Παρακάτω είναι η ζωντανή απόδειξη των fashionistas που επιλέγουν ολοένα και περισσότερο τα κομμάτια του brand.
#bershkastyle
Μερικά από τα αγαπημένα μας:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Alpha Finance: Στρατηγική συνεργασία με την Kepler Cheuvreux στην ευρωπαϊκή και στην ελληνική αγορά μετοχών
- ΑΔΜΗΕ: Διαγωνισμός για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
- Γεύμα με McDonald’s εν πτήσει για Τραμπ, Μασκ και Κένεντι – «Ξαναδίνουμε στην Αμερική την υγεία της από αύριο»
- Νικήτας Κακλαμάνης: Δεν υπάρχουν φυγόκεντρες τάσεις στη ΝΔ – Λάθος κίνηση ένα κόμμα Σαμαρά