ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εταιρεία Zara έχει γίνει μία από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες μάρκες στον κόσμο. Ωστόσο, σύμφωνα με το business insider, οι καταναλωτές φαίνεται πως γνωρίζουν ελάχιστα τόσο για τη μητρική εταιρεία που βρίσκεται πίσω από το success story της, όσο και για τις αδελφές-εταιρείες της σε όλο τον κόσμο.
Ο δισεκατομμυριούχος ιδρυτής της Zara, Amancio Ortega, άνοιξε το πρώτο ομώνυμο κατάστημα στη βόρεια Ισπανία το 1975 και πλέον μετρά πάνω από 2.000 καταστήματα σε 96 χώρες σε όλο τον κόσμο. Ο Ortega, όμως, δεν σταμάτησε εκεί. Την ίδια περίπου εποχή, είχε αρχίσει να εξαγοράζει και να δημιουργεί νέα εμπορικά σήματα, τα οποία σήμερα είναι υπό την ομπρέλα της Inditex. Έτσι, σήμερα, η Inditex θεωρείται ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής της μόδας στον πλανήτη, σημειώνοντας το 2017 πωλήσεις άνω των 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων
Παρακάτω ακολουθεί μια λίστα με τις εταιρείες, που πολλοί δεν γνωρίζουν ότι ανήκουν στην ίδια «οικογένεια» με τα Zara:
Bershka
Η εταιρεία Bershka είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα της Inditex παγκοσμίως. Διαθέτει πάνω από 1.000 καταστήματα σε 70 χώρες, ενώ σύμφωνα με το business insider οι πωλήσεις της αντιπροσωπεύουν το 9% των συνολικών εσόδων ολόκληρου του Ομίλου.
Το συγκεκριμένο brand απευθύνεται σε άνδρες και γυναίκες, πιο νεαρής ηλικίας, με τις τιμές να ξεκινούν από τα 6 και 7 ευρώ για ένα μπλουζάκι.
Massimo Dutti
Η Massimo Dutti ήταν αρχικά μια ανδρική μάρκα, η οποία ήρθε στην κατοχή της Inditex το 1991. Αρκετά χρόνια αργότερα, στα καταστήματα προστέθηκαν και γυναικεία ρούχα, ενώ το 2003 παρουσιάστηκαν οι πρώτες συλλογές για παιδιά.
Πρόκειται για μια εταιρεία με πιο κλασσικά και διαχρονικά ρούχα, που δεν ακολουθεί με μέτρο τις τάσεις της μόδας. Καθώς οι τιμές των ρούχων είναι αρκετά υψηλότερες απ’ ότι στα Zara και τα Bershka, η Massimo Dutti απευθύνεται σε πελάτες που μπορούν να διαθέσουν περισσότερα χρήματα για το ντύσιμό τους. Αυτή τη στιγμή διαθέτει 764 καταστήματα σε όλο τον κόσμο.
Oysho
Η εταιρεία Oysho ιδρύθηκε το 2001 και προσφέρει στους καταναλωτές κομψά, μοντέρνα και οικονομικά εσώρουχα, μαγιό, αθλητικά ρούχα και πιτζάμες. Σήμερα μετράει 667 καταστήματα σε 65 αγορές σε όλο τον κόσμο.
Pull&Bear
Αυτή η μάρκα απευθύνεται κυρίως σε εφήβους και δεν διαφοροποιείται πολύ -κοστολογικά- από τα Bershka. Η Pull&Bear ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις της μόδας και τις αναμειγνύει με το streetstyle. Όπως αναφέρεται στο business insider, μέχρι στιγμής, έχει 969 καταστήματα σε 76 αγορές σε όλη την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική, την Ασία και τη Νότια Αμερική.
Stradivarius
Η Inditex απέκτησε την Stradivarius το 1999, όταν ακόμη ήταν μια οικογενειακή επιχείρηση με γυναικεία ρούχα. Το 2017 έγινε μια απόπειρα να μπει η εταιρεία και στην αγορά των ανδρικών ενδυμάτων, ωστόσο το εγχείρημα αυτό απέτυχε. Αυτή τη στιγμή έχει πάνω από 1.000 καταστήματα σε όλο τον κόσμο και έφερε 1,7 εκατομμύρια δολάρια στις καθαρές πωλήσεις το 2017.
Uterqüe
Με 91 καταστήματα παγκοσμίως, h Uterqüe είναι το μικρότερο και πιο αποκλειστικό εμπορικό σήμα της Inditex, που πωλεί γυναικεία ρούχα και αξεσουάρ. Η Inditex υποστηρίζει ότι αυτή η μάρκα πουλά υψηλής ποιότητας ρούχας και γι’αυτό οι τιμές της είναι υψηλότερες από τις τιμές της Zara.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η μυστηριώδης ζωή του Amancio Ortega, του δεύτερου πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αυτό το brand-«αδερφάκι» των Zara ξαφνικά έγινε ανάρπαστο
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Πώς η Morgan Stanley έβαλε… τρικλοποδιά στα Zara
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ξεκινά η διαδικασία συγχώνευσης της Eurobank Συμμετοχών με την Eurobank A.E.
- Ricta: Ποινή φυλάκισης με αναστολή στον τράπερ για τον ξυλοδαρμό του 23χρονου φοιτητή
- Ντόναλντ Τραμπ: Το Κογκρέσο να καταργήσει το «ταβάνι του χρέους»
- Ιταλία: H κυβέρνηση Μελόνι έθεσε ψήφο εμπιστοσύνης επί του προϋπολογισμού