ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Αυτό ανέφερε στη Βουλή ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, στο πλαίσιο συζήτησης επίκαιρης ερώτησης της βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Μερόπης Τζούφη για τη «μη καταβολή αμοιβών απασχολούμενων στα Εμβολιαστικά Κέντρα», στην οποία τέθηκε και το θέμα των αναμνηστικών εμβολίων.
Σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας, αυτήν τη στιγμή ο κόσμος εμβολιάζεται με τα επικαιροποιημένα εμβόλια κατά της Ο1 και φιλοδοξούμε την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου να είναι στη διάθεσή μας και τα εμβόλια κατά της Ο4 και Ο5, προκειμένου να εμβολιάζεται ο πληθυσμός για τον οποίο υπάρχουν σχετικές οδηγίες (ευάλωτες ομάδες και πολίτες άνω των 60 ετών).
Όπως σημείωσε ο κ. Πλεύρης, παρά τη διάθεση της παραγωγού εταιρείας να εξαντληθούν πρώτα τα εμβόλια κατά της Ο1, πέρασε η πρόταση Ελλάδας και Κύπρου στο συμβούλιο υπουργών Υγείας της ΕΕ ώστε με το που βγουν τα νέα εμβόλια (Ο4 και Ο5) να σταματήσει η διάθεση των εμβολίων κατά της Ο1.
Κατά τη συζήτηση της ερώτησής της, η κ. Τζούφη ζήτησε στοιχεία για τα κρούσματα στον μαθητικό πληθυσμό μετά το άνοιγμα των σχολείων, κάνοντας λόγο για στοιχεία επανόδου της πανδημίας και τονίζοντας ότι ο παιδικός εμβολιασμός είναι σε χαμηλότερα ποσοστά από ό,τι σε άλλες χώρες της ΕΕ.
Ο υπουργός επεσήμανε ότι η χώρα μας δεν είναι «νησίδα», υπογραμμίζοντας πως όλες οι ευρωπαϊκές χώρες άνοιξαν τα σχολεία τους όπως εμείς.
Διαβάστε επίσης:
Πώς η παχυσαρκία επιβραδύνει τις οικονομίες των αναπτυσσόμενων χωρών
Κορονοϊός: Προειδοποίηση από Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων για το φθινοπωρινό κύμα της πανδημίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βλαντίμιρ Πούτιν: Υπέγραψε διάταγμα για ευρύτερη χρήση των πυρηνικών όπλων από τη Ρωσία
- Χρηματιστήριο: Κοιτάζει τις 1.400 μονάδες – Σε Cener και τράπεζες τα βλέμματα
- Ριζικές αλλαγές στις αντικειμενικές αξίες – Τι συμβαίνει με υπόγεια, παλαιότητες και συντελεστές οικοπέδων
- Διαζύγιο μετά από 40 χρόνια της Hapag-Lloyd με τον όμιλο του Γκριμάλντι