ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Η εθνική αξιολόγηση της εκπαιδευτικής προόδου (NAEP), της οποίας τα αποτελέσματα δημοσιεύτηκαν σήμερα για πρώτη φορά από το 2019, μέτρησε το επίπεδο των μαθητών ηλικίας από 9 έως 14 ετών στα δημόσια σχολεία. Τα στοιχεία δείχνουν ότι το επίπεδό τους στην ανάγνωση υποχώρησε σε αυτό του 1992, ενώ το επίπεδό τους στα μαθηματικά υποχώρησε στο αντίστοιχο του 2003.
Το ένα τέταρτο των μαθητών ηλικίας 9 ετών, και σχεδόν το 40% των μαθητών ηλικίας 14 ετών, δεν έχουν αφομοιώσει τις βασικές μαθηματικές έννοιες της ηλικιακής τους ομάδας, δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία.
“Αυτή είναι μια στιγμή αλήθειας για την εκπαίδευση”, δήλωσε ενώπιον των δημοσιογράφων ο υπουργός Παιδείας Μιγκέλ Καρντόνα, χαρακτηρίζοντας τα αποτελέσματα των εξετάσεων “θλιβερά και απαράδεκτα”.
“Ο τρόπος με τον οποίο θα αντιδράσουμε σε αυτό, θα καθορίσει όχι μόνο την ανάκαμψή μας αλλά και τη θέση της χώρας μας στον κόσμο”, πρόσθεσε.
Πριν από τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων, μελέτες είχαν δείξει πως το κλείσιμο των σχολείων λόγω της Covid-19 είχε επηρεάσει αρνητικά τη διδασκαλία των μαθητών, πλήττοντας ιδιαίτερα τις οικογένειες με χαμηλά εισοδήματα και όσες προέρχονται από εθνικές μειονότητες.
Οι μαύροι και οι ισπανόφωνοι 9χρονοι μαθητές είδαν τις επιδόσεις τους στα μαθηματικά να πέφτουν, συγκριτικά με τις επιδόσεις των λευκών συμμαθητών τους.
Η πανδημία επιδείνωσε επίσης και άλλες παιδαγωγικές πτυχές, σύμφωνα με το NCEP, το γραφείο του υπουργείου Παιδείας που είναι αρμόδιο για τα στατιστικά στοιχεία και τη διοργάνωση των εξετάσεων αυτών.
Το NCEP επικαλείται περισσότερα αιτήματα σχετικά με την ψυχική υγεία από τους μαθητές, αλλά και περισσότερες απουσίες, περισσότερη σχολική βία ή ακόμη και διαδικτυακό εκφοβισμό.
Τα σχολεία γνωρίζουν επίσης έλλειψη εκπαιδευτικών και προσωπικού, αναφέρει το NCEP.
Παρότι υπήρχε και προ πανδημίας, το χάσμα μεταξύ των καλύτερων επιδόσεων και των λιγότερο καλών επιδεινώθηκε λόγω της υγειονομικής κρίσης.
Σε γράφημα που δημοσιεύτηκε στο Twitter, η οικονομολόγος ‘Εμιλι ‘Οστερ υπογραμμίζει ότι στις Πολιτείες όπου εφαρμόστηκε περισσότερο η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη διάρκεια του σχολικού έτους 2020-2021 η πτώση στις επιδόσεις των μαθητών στα μαθηματικά ήταν μεγαλύτερη σε σύγκριση με τις Πολιτείες όπου η τηλεκπαίδευση δεν ήταν τόσο διαδεδομένη.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Διαβάστε επίσης:
Ρίσι Σούνακ: Αύριο λαμβάνει την εντολή σχηματισμού Κυβέρνησης
Ιράν: Δεν θα αδιαφορήσουμε αν αποδεχθεί πως ιρανικά drones χρησιμοποιούνται σε επιθέσεις κατά αμάχων
Ινδία: Ενθουσιασμός για την ανάληψη της πρωθυπουργίας της Βρετανίας από τον Ρίσι Σούνακ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα