ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
“Στην πραγματικότητα η κατονομασία της μαθησιακής δυσκολίας και η ενημέρωση του παιδιού ότι πρόκειται για μια κατάσταση πολύ συνηθισμένη, μετρήσιμη και διαχειρίσιμη θα ανακουφίσει το παιδί (ήδη το ίδιο έχει παρατηρήσει τις δυσκολίες)”, μας λέει η Κυριακή Κωφού, ψυχολόγος ΚΔΑΠ/ΜΕΑ
Ενίσχυση αυτοαντίληψης
Παράλληλα, θα ενισχύσει τη θετική αυτοαντίληψή του, θα του δώσε μαθησιακό κίνητρο και θα διορθώσει τυχόν παρανοήσεις του σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες (πχ είναι κουτός όποιος έχει, δεν θα τα καταφέρει ποτέ κλπ).
Στη διάρκεια αυτών των συζητήσεων θα ήταν καλό να:
- τονίζουμε τις δυνατότητες του παιδιού και τα θετικά σημεία, χωρίς να μένουμε μόνο στις δυσκολίες και να παρέχουμε θετική προοπτική για το μέλλον
- καταστήσουμε σαφές ότι δεν ευθύνεται το παιδί για τη μαθησιακή δυσκολία
- αναφέρουμε ότι ο καθένας μαθαίνει με έναν διαφορετικό τρόπο και να παρομοιάσουμε τη μαθησιακή διαδικασία με μια «κούρσα» όπου όλοι φτάνουν στο τέρμα ακόμη κι αν ακολουθήσουν διαφορετική διαδρομή
- αναφέρουμε δικές μας μαθησιακές προκλήσεις και στρατηγικές που μας φάνηκαν χρήσιμες ως παιδιά
Οι πληροφορίες που θα δοθούν στο παιδί καλό θα είναι να παρασχεθούν με κατάλληλο για την ηλικία του λεξιλόγιο και με τρόπο ήρεμο, σταθερό και ειλικρινή, σταδιακά και διαδοχικά.
Διαβάστε επίσης:
Τα 6 ψυχικά οφέλη που κέρδισαν, όσοι έκαναν πλαστική επέμβαση
15 εντελώς ξεπερασμένες συμβουλές για το μωρό
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κασσελάκης: Δίνει περιθώριο μιας μέρας στους υποστηρικτές του για να προτείνουν το όνομα του κόμματός του
- Ο Πάνος Ξενοκώστας από το Greener ShippingSummit: «Στόχος μας να επιστρέψει η Βιομηχανία πίσω στην Ελλάδα και την Ευρώπη»
- Live-Ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος Γιάννης Στουρνάρας σε εκδήλωση του Bloomberg
- Κασσελάκης: Μέχρι αύριο οι προτάσεις για το όνομα του νέου κινήματος