ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ροφήματα με κομπούτσα (kombucha) είναι μία από τις πιο hot τάσεις στα ροφήματα για καλύτερη υγεία. Είναι, όμως, άλλη μια μόδα ή ανάγκη της εποχής;
Η κομπούτσα είναι ένας ζυμομύκητας, που στο όνομά του ορκίζονται οι οπαδοί της ευζωίας, καθώς, μεταξύ άλλων, βοηθάει στην πέψη, στον ύπνο, στην αποτοξίνωση, στην απώλεια βάρους, στην ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού.
Ο Χάρης Βρανάς, ιδρυτής και CEO της Ανάφις Μον. ΕΠΕ, μιλά στο Mononews για τη «στροφή» στα πιο υγιεινά ποτά και συγκεκριμένα στα λεγόμενα superdrinks (υπερποτά), που συνδυάζουν ωραία γεύση και οφέλη για την υγεία.
«Είναι ξεκάθαρο ότι στην εποχή της COVID-19 οδηγηθήκαμε σε πιο υγιεινές επιλογές στην καθημερινότητά μας. Η αναζήτηση βιταμινούχων φαγητών, φρέσκων φρούτων και λαχανικών είναι, πλέον, «must», ακόμη και για εκείνους, που δεν έδιναν ιδιαίτερη σημασία στη διατροφή τους. Την ίδια ώρα, αυτή η «στροφή» φαίνεται πως γίνεται και στα ποτά. Μια νέα κατηγορία αναψυκτικών, τα λεγόμενα «superdrinks», αποκτά πρωταγωνιστικό ρόλο στη ζωή μας, καθώς συνδυάζει ωραία γεύση και οφέλη για την υγεία», μας λέει ο κ. Βρανάς.
-Κύριε Βρανά πώς προέκυψε η ιδέας της εταιρείας, πόσο καιρό δραστηριοποιείστε στο κομμάτι των υπερποτών;
-Η εταιρεία ΑΝΑΦΙΣ ξεκίνησε το 2013 ως μια ανάγκη δύο ενεργών φαρμακοποιών, να ενασχοληθούν με το επιχειρείν από μια άλλη σκοπιά, πλην αυτής του φαρμακείου. Βασική της δραστηριότητα ήταν πάντα η ανάπτυξη και η διαχείριση υπηρεσιών, αρχικά στον κλάδο του φαρμακείου και μετέπειτα σε προϊόντα, που σχετίζονται με την υγιεινή, την ευεξία και το wellbeing γενικότερα.
Φυσικά, υπάρχει μεγάλη εμπειρία και στο επίπεδο του marketing και της επικοινωνίας, καθώς η εταιρεία πλαισιώνεται από εξαιρετικά επιμορφωμένα στελέχη.
-Μιλήστε μας για τη φιλοσοφία των προϊόντων…
-Όλα τα προϊόντα της εταιρείας, είτε είναι απτά είτε όχι (όπως η παροχή υπηρεσιών), θέλουμε να διακρίνονται για την ποιότητα και για τη διαχρονικότητά τους. Θέλουμε να είναι πλήρως ποιοτικά, να συμβάλουν στην εξέλιξη και, φυσικά, όσον αφορά στα προϊόντα, όπως πχ. τα αναψυκτικά μας, να προσφέρουν όχι μόνο δροσιά και αναζωογόνηση, αλλά να έχουν και όφελος στην καθημερινότητα του καταναλωτή.
To ΥΟΚΟ συγκεκριμένα είναι οργανικό matcha tea, πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, που συμβάλλει στην ενέργεια και στην ενίσχυση του μεταβολισμού. Τα VIGO KOMBUCHA (η ναυαρχίδα του χαρτοφυλακίου μας) έχουν όλες τις ευεργετικές ιδιότητες του μύκητα kombucha. Μαζί με superfoods, μαύρο και λευκό τσάι, είναι πλούσια πηγή βιταμινών, προβιοτικών και ιχνοστοιχείων, και βοηθούν άμεσα στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος, αλλά και στην ενίσχυση του οργανισμού σε διάφορα επίπεδα, ανάλογα με την εκδοχή που θα καταναλώσει κάποιος. Επιπλέον είναι Vegan, Gluten free και δεν περιέχουν GMO, Soya, χρωστικές και συντηρητικά.
Στα αναψυκτικά μας, δηλαδή, θέλαμε να συνδυάσουμε την απόλαυση, που προσφέρει ένα δροσερό ρόφημα, με την δυνατότητα να «κερδίζει» κάτι άμεσα ή μακροπρόθεσμα και ο οργανισμός μας.
-Κυκλοφορεί πάνω από ένας είδος ροφήματος με κομπούτσα;
-Ανάλογα με τις ημέρες της ζύμωσης τα αναψυκτικά μας χωρίζονται σε:
- Vigo Kombucha Light Brew (2 ημερών ζύμωσης) – Πλούσια σε προβιοτικά και αντιοξειδωτικές ιδιότητες, χωρίς ζάχαρη.
Γεύσεις: Original, Acai και Schisandra.
- Vigo Kombucha BIO Long Brew (έως 10 ημερών ζύμωσης) – Ιδανικά για ενίσχυση του ανοσοποιητικού και για ενεργοποίηση του μεταβολισμού.
Γεύσεις: Acerola & Ginger, Cucumber & Coriander, Rose.
- Vigo Kombucha ΒΙΟ Wellness Shots (Μονοδόσεις ενέργειας, ευεξίας & ενδυνάμωσης) – Με ζύμωση 10 ημερών και υπερσυμπυκνωμένα συστατικά σε φαρμακευτικού τύπου φιαλίδια. Περιέχουν πάνω 1δις. προβιοτικά και είναι χωρίς ζάχαρη.
Immunity (Acerola & Ginger): Ιδανικό για την ενίσχυση και για το «χτίσιμο» του ανοσοποιητικού συστήματος.
Detox (Turmeric & Black Pepper): Ό,τι ακριβώς χρειάζεται ο οργανισμός, για να πετύχει τη μέγιστη αποτοξίνωσή του. Ιδανικό για χρήση μετά την καθημερινή προπόνηση.
Energy (Matcha tea & Caffeine): Για άμεση ενεργοποίηση του οργανισμού, είτε πριν από την καθημερινή άσκηση, είτε σε περιόδους που ο οργανισμός υφίσταται έντονη κόπωση, πλην της γυμναστικής.
-Πόσο σας δυσκόλεψε η COVID-19;
-Αν πούμε ότι έστω κι ένας δεν δυσκολεύτηκε από όλη αυτή τη νέα, άγνωστη συνθήκη, θα είναι ψέμα… Η αλήθεια είναι ότι εμάς μας πέτυχε στη φάση, που ετοιμαζόμασταν να εισαγάγουμε τα προϊόντα μας στο δίκτυο HoreCa – το οποίο και επλήγη σχεδόν αμέσως από την καραντίνα που τέθηκε – οπότε ουσιαστικά οι τοποθετήσεις μας σταμάτησαν σχεδόν αυτόματα!
Μέσα, όμως, σε αυτόν τον χρόνο, καταφέραμε να αξιολογήσουμε ακόμη περισσότερο ποιοτικά χαρακτηριστικά των προϊόντων μας, να προβούμε σε στρατηγικές συνεργασίες με ουσία και με διάρκεια και, φυσικά, να θέσουμε καλύτερες βάσεις για την εξέλιξη της εταιρείας και της στρατηγικής μας.
-Ο ρόλος της βιωσιμότητας έχει αναδειχθεί ως μείζων. Εσείς τι κάνετε στο κομμάτι αυτό;
-Στην εταιρεία μας, μας απασχολεί ιδιαίτερα η βιωσιμότητα, σε όποιο επίπεδο κι αν προκύπτει. Τα προϊόντα μας φροντίζουμε όσο το δυνατόν να είναι βιολογικά, σε οικολογικές και σε ανακυκλώσιμες συσκευασίες. Μάλιστα, ένα από τα project, που τρέχουμε παράλληλα με τα αναψυκτικά, είναι αυτό του thewalkingheron.
-Τι είναι, λοιπόν, η πρωτοβουλία thewalkingheron;
-Το thewalkingheron (ο περιπατητής ερωδιός, όπως είναι το όνομά του στα ελληνικά) αποτελεί για εμάς μια πρωτοβουλία, που έχει άμεσο στόχο τον περιορισμό του πλαστικού, όσον αφορά κυρίως στα πλαστικά καλαμάκια. Για αυτόν, ακριβώς, τον λόγο, έχουμε δημιουργήσει τα αντίστοιχου ονόματος καλαμάκια από σιτάρι, τα οποία είναι 100% φυσικά και βιοδιασπώμενα (τα καλαμάκια αυτά προσομοιάζουν στα λεπτά πόδια του ερωδιού, ο οποίος στην άκρη της λίμνης προσπαθεί να βρει την ποιοτική του τροφή…).
Σκοπός μας την προηγούμενη χρονιά – που, δυστυχώς, δεν επετεύχθη, λόγω του κλεισίματος των σχολικών μονάδων – ήταν να αντικαταστήσουμε τα πλαστικά καλαμάκια σε όσον το δυνατόν περισσότερα σχολικά κυλικεία μπορούσαμε… Αυτό θα γίνει, θέλουμε να πιστεύουμε, καλώς εχόντων των πραγμάτων από τη νέα χρονιά, ώστε να εμφυσήσουμε άμεσα στη νέα γενιά την έννοια της αειφορίας και του sunstainability.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike