Ο Βρετανός επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε ένα ακόμη δύσκολο Σαββατοκύριακο στη Σαουδική Αραβία.

Παρότι κέρδισε για λογαριασμό της Ferrari στην Κίνα, στον αγώνα Sprint ο Χάμιλτον υστερεί σημαντικά έναντι του teammate του, Σάρλ Λεκλέρκ ο οποίος ανέβηκε στο βάθρο στον τελευταίο αγώνα και έχει συνολικά μαζέψει 47 βαθμούς έναντι μόλις 31 βαθμούς του Χάμιλτον. Ο Βρετανός φάνηκε απογοητευμένος μετά την έβδομη θέση του στην Τζέντα, έχοντας παραδεχτεί ότι “πάλευε με το μονοθέσιο σε κάθε στροφή” και ότι “τίποτα από όσα έκανα δεν δούλευε”. Οι δηλώσεις αυτές πυροδότησαν φήμες ακόμη και για αποχώρηση του διάσημου οδηγού από την ενεργό δράση.

1

Θέλοντας να διασκεδάσει αυτές τις φήμες αλλά και την ένταση που έχει δημιουργηθεί γύρω από την απόδοση του Χάμιλτον, ο επικεφαλής της Ferrari, Φρεντ Βασέρ προέβη σε υποστηρικτικές δηλώσεις: «Θα είμαι 2000% υποστηρικτικός θα προσπαθήσουμε να βρούμε λύσεις και λόγους και να δουλέψουμε πάνω σε αυτό. Αλλά ειλικρινά, δεν ανησυχώ πολύ. Αν κοιτάξετε τι έκανε στην Κίνα ή τι έκανε στον αγώνα στο Μπαχρέιν ή ακόμα και στο πρώτο μέρος της σεζόν εκτός από αυτό το Σαββατοκύριακο, το δυναμικό υπάρχει σίγουρα. Απλά πρέπει να ρυθμίσουμε την ισορροπία κρατήματος του μονοθεσίου. Σίγουρα είναι στεναχωρημένος γιατί όταν τερματίζεις τον αγώνα έκτος, έβδομος και ο teammate σου είναι στο βάθρο, ειλικρινά το εκλαμβάνω ως θετικό ότι ο Λιούις είναι στεναχωρημένος, γιατί αν ήταν χαρούμενος με αυτό δεν θα ήταν φυσιολογικό. Είναι ανταγωνιστικός ως οδηγός αγώνων θέλει να πάρει το καλύτερο από αυτό που έχει και σίγουρα είναι απογοητευμένος. Τώρα πρέπει να συνεργαστούμε για να αντιδράσουμε μαζί, και αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να προχωρήσουμε».

Υπάρχουν πολλά ρεπορτάζ στον Ιταλικό Τύπο που μιλούν για πρόωρη αποχώρηση του Χάμιλτον ή αντικατάστασή του. Αρκετοί επικεντρώνονται στα προβλήματα της Ferrari, τονίζοντας ότι πιθανόν δεν είναι εύκολο να επιλυθούν, ειδικά αν τελικά πηγή τους είναι η ευκαμψία του περιβλήματος του κιβωτίου ταχυτήτων, πάνω στο οποίο εδράζεται η πίσω ανάρτηση με τη νέα διάταξη (pull rod) όπου υπάρχει πλέον ράβδος έλξης αντί για ράβδο ώσης. Το νέο περίβλημα είναι μικρότερο και πιο λεπτό και σχεδιάστηκε έτσι για να βοηθηθεί η μετατόπιση της υβριδικής μηχανής. Αν όντως το πρόβλημα εντοπίζεται εκεί και στρεβλώνει αρκετά το περίβλημα με αποτέλεσμα να επηρεάζεται η απόσταση από το έδαφος η χρονιά είναι χαμένη για τους κόκκινους, καθώς δεν είναι κάτι που διορθώνεται ή βελτιώνεται. Χρειάζεται επανασχεδίαση.

Διαβάστε επίσης

Ιδού η BMW M2 Racing