Ο Φερστάπεν πήρε την 42η pole της καριέρας του με μια μικρή βοήθεια από τον Τσουνόντα που ήταν μπροστά του στην αρχή του γύρου στην ευθεία. Χάρη στις μειωμένες αεροδυναμικές αντιστάσεις (slip streaming) ο Ολλανδός ήταν 10km/h πιο γρήγορος από ότι νωρίτερα και κέρδισε εκεί ένα δέκατο.

Ο Πιάστρι μιλώντας για τον γύρο του τόνισε πως δεν είχε περιθώρια για κάτι καλύτερο, αυτό είναι εμφανές, καθώς αν δει κανείς την αντιπαραβολή των δυο γύρων. Ο Αυστραλός παραταύτα θα ήταν στην pole αν δεν είχε γλιστρήσει λίγο το πίσω μέρος στην τελευταία στροφή (27). Ο Φερστάπεν έχει πάρει την pole στους 4 τελευταίους αγώνες στην Τζέντα.

1

Ο αγώνας εκκινεί απόψε στις 20:00 (απευθείας ΑΝΤ1+) και η ταχύτερη στρατηγική είναι αυτή της μιας αλλαγής από μέση σε σκληρή γόμα, ή από μαλακή σε σκληρή γόμα. Όλοι οι οδηγοί που εκκινούν στην πρώτη δεκάδα έχουν δυο σετ σκληρής γόμας αχρησιμοποίητα. Αυτό σημαίνει ότι δεν την έχουν δοκιμάσει αλλά καθότι πρόκειται για τη C3 (χρησιμοποιείται σε κάθε αγώνα) δεν κρύβει πολλές εκπλήξεις. Η Pirelli προσπαθώντας να δώσει αγώνα δυο αλλαγών έφερε πιο μαλακές γόμες από πέρυσι, αλλά αυτό μάλλον δε θα συμβεί, εκτός κι αν έχουμε αυτοκίνητο ασφαλείας. Κάτι που συνέβη όλα τα προηγούμενα χρόνια οπότε η πιθανότητα είναι στο 100%. Η αλλαγή ελαστικών υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας είναι 9 sec ταχύτερη απ’ ότι στην κανονική ροή αγώνα. Αναμένεται ο Νόρις να διεκδικήσει θέση στο βάθρο όπως και στο Μπαχρέιν κόντρα στους Ράσελ και Λεκλέρκ.

formula 1
Μιλώντας για τις στρατηγικές αγώνα, ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Μάριο Ίσολα τόνισε: «Φυσικά, η μαλακή γόμα ήταν ο μοναδικός πρωταγωνιστής στις κατατακτήριες δοκιμές, και στο ντεμπούτο της εδώ στη Τζέντα είδαμε ότι η C5 είναι ανταγωνιστική όχι μόνο στον πρώτο γρήγορο γύρο, αλλά είναι επίσης καλή και για μια δεύτερη προσπάθεια. Όσον αφορά τις στρατηγικές αγώνα, δεν είναι τυχαίο ότι, παρόλο που δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί, η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών, 15 από τους 20 για την ακρίβεια, έχουν κρατήσει δύο σετ σκληρής γόμας.

Η C3 φαίνεται να προσφέρει την καλύτερη απόδοση και, χωρίς μεγάλη φθορά, μια στρατηγική ενός πιτ στοπ είναι θεωρητικά ο πιο γρήγορος τρόπος: μέση σε σκληρή με αλλαγή μεταξύ των γύρων 14 έως 20. Υπάρχουν δύο λόγοι για τους οποίους πολλοί έχουν επιλέξει να κρατήσουν δύο σετ αυτής της γόμας: πρώτον για να είναι έτοιμοι για τυχόν πιθανές καταστάσεις αυτοκινήτου ασφαλείας, οι οποίες έχουν συχνά εμφανιστεί σε αυτή την πίστα, και δεύτερον, για να έχουν ένα εφεδρικό πλάνο σε περίπτωση που υπάρξει σημαντική αύξηση της φθοράς αύριο. Όσοι ξεκινούν από το πίσω μέρος του grid ίσως στοχεύσουν να κερδίσουν θέσεις αλλάζοντας τη σειρά χρήσης των γομών (δηλαδή πρώτα σκληρή και μετά μέση) κάνοντας πιτ στοπ μετά τον 30ο γύρο.

Μια στρατηγική δύο πιτ στοπ δεν υστερεί πολύ όσον αφορά τον συνολικό χρόνο, περίπου 5 δευτερόλεπτα και θα περιλαμβάνει και πάλι τη χρήση των C3 και C4. Η C5 θα μπορούσε να είναι μια επιλογή για τους οδηγούς που θέλουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο την ανώτερη απόδοσή της στην εκκίνηση και στους πρώτους γύρους για να κερδίσουν θέσεις, ή αν υπάρξει αυτοκίνητο ασφαλείας στα τελευταία στάδια του αγώνα».

Η διαφορά στις τελικές ταχύτητες είναι μικρή της τάξεως των 3-5km/h. Ο αγώνας εκκινεί απόψε στις 20:00 (απευθείας ΑΝΤ1+).
Η σειρά εκκίνησης είναι:
formula 1