Ο Φερστάπεν πήρε απόψε στη Τζέντα μια pole position ψυχολογίας, στις λεπτομέρειες με διαφορά μόλις 10 χιλιοστά από τη McLaren του Όσκαρ Πιάστρι. Την ίδια στιγμή ο Λάντο Νόρις με την άλλη McLaren έκανε λάθος την κρίσιμη στιγμή στο Q3 προκαλώντας την διακοπή της διαδικασίας. Έχοντας σημειώσει τους ταχύτερους χρόνους τόσο στο FP2 όσο και στο FP3 οι McLaren ήταν φαβορί για την pole. Το Q1 και το Q2 έδειξαν ότι οι Φερστάπεν και Ράσελ ήταν πολύ κοντά στα πορτοκαλί μονοθέσια.
Για δεύτερη φορά οι 8 οδηγοί των 4 ισχυρών ομάδων βρέθηκαν στην δεκάδα. Την ίδια στιγμή πιο πίσω οι οδηγοί αποκλείστηκαν χωρίς εκπλήξεις με βάση την δυναμική των μονοθεσίων τους. Οι Γκασλί και Σάινθ έκαναν τη διαφορά μπαίνοντας στην 10αδα.
Στο ξεκίνημα του Q3 ήταν ο Πιάστρι που σημείωσε πρώτος χρόνο, τη στιγμή που ο Νόρις τράκαρε στην έξοδο της 4 χτυπώντας άτσαλα στο κερμπ την κορυφή της στροφής, κάτι που τον πέταξε απέναντι στην έξοδο με αποσταθεροποιημένο το πίσω μέρος. Ο Βρετανός προσπάθησε να σώσει την McLaren αλλά κατέληξε στον τοίχο στην έξοδο της στροφής 5, τερματίζοντας πρόωρα την προσπάθειά του και προκαλώντας κόκκινη σημαία.Απέμεναν 8 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα και το ερώτημα ήταν αν κάποιος θα επιχειρούσε δυο προσπάθειες. Ο Φερστάπεν και ο Σάινθ το επέλεξαν και αμφότεροι κατάφεραν να βελτιώσουν το χρόνο και τη θέση τους. Οι Σάινθ, Χάμιλτον, Τσουνόντα ήταν πιο αργοί στο Q3 απ’ ότι στο Q2. Ενδεικτικό της οριακής προσπάθειας όλων. Ο Φερστάπεν εν τέλει πήρε την pole στις λεπτομέρειες. Ο Ολλανδός έχει και υψηλή τελική 338km/h, πράγμα που του δίνει ένα ελαφρύ προβάδισμα στον αγώνα έναντι του Πιάστρι 333km//h.
Πίσω τους θα εκκινήσουν οι Ράσελ και Λεκλέρκ σε μια επανάληψη της μάχης που είχαμε για την 3η θέση στο Μπαχρέιν με τελικό νικητή το Βρετανό που εν τέλει τερμάτισε 2ος. Παραμένει άγνωστο αν οι Ferrari θα έχουν αύριο ρυθμό για να ακολουθήσουν Red Bull και Mercedes. Ενδεικτικό της μάχης που έγινε είναι ότι έχουμε 4 ομάδες στις δυο πρώτες σειρές. Ο poleman Μαξ Φερστάπεν τόνισε μετά τη λήξη της διαδικασίας: «Είμαι φοβερά χαρούμενος! Σίγουρα δεν περίμενα να είμαι στην pole position εδώ. Το μονοθέσιο ζωντάνεψε απόψε, κάναμε κάποιες τελευταίες αλλαγές και ήταν πιο ευχάριστο στην οδήγηση, η πρόσφυση ήταν περισσότερη. Νομίζω ότι αύριο στον αγώνα θα είναι δύσκολο να τους κρατήσω πίσω, αλλά θα το παλέψουμε».

Από την πλευρά του ο Πιάστρι ήταν ως συνήθως συγκρατημένος: «Δεν άφησα τίποτα, οπότε είμαι χαρούμενος με τον γύρο που έκανα. Ο τελευταίος γύρος ήταν λίγο πολύ το καλύτερο που μπορούσα να κάνω. Ο Μαξ έκανε καλή δουλειά σε μια ακόμη πίστα υψηλής ταχύτητας, όπου φαίνεται να τα πηγαίνουν καλά. Είναι δύσκολα εδώ γύρω, μόλις χάσεις τον ρυθμό σου είναι δύσκολο να τον ξαναβρείς. Είναι σίγουρα μια δύσκολη πίστα, αλλά τη νύχτα, με μαλακά ελαστικά και υψηλή πρόσφυση – είναι μια από τις καλύτερες πίστες που υπάρχουν».
Η τελική κατάταξη ήταν:
Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος αύριο για τις 20:00 και θα μεταδοθεί απευθείας από το ΑΝΤ1+.
Καλή Ανάσταση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τι αλλάζει στα εργασιακά: Προσλήψεις μέσω εφαρμογής, ωράριο σε εβδομαδιαία βάση
- Χρήστος Μπουκώρος στο mononews: Ετσι θα λύσουμε το πρόβλημα με τις 350.000 εκκρεμείς υποθέσεις με τα ακίνητα
- Deutsche Bank και UBS επιλέγουν Διεθνή Αερολιμένα και Theon International από Ελλάδα
- Ακίνητα: Σε θέση μάχης οι τράπεζες με νέες επενδύσεις
