Η μέρα ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο για την Ferrari καθώς ο Χάμιλτον πήρε την πρώτη του νίκη για λογαριασμό της Scuderia στον αγώνα Sprint του Κινέζικου GP.
Ο Βρετανός που εκκινούσε από την pole είχε το ρυθμό ώστε να προστατέψει τα ελαστικά (μέση γόμα) και να κρατήσει πίσω του τη Red Bull του Φερστάπεν και την ΜcLaren του Πιάστρι.
Ο Αυστραλός όταν ο Χάμιλτον έβγαλε το Φερστάπεν από το drs βρήκε την ευκαιρία και ανέβηκε 2ος.
Αυτό αποτέλεσε μια σημαντική ώθηση στην ψυχολογία του, καθώς λίγες ώρες αργότερα πήρε την πρώτη pole της καριέρας του με διαφορά μόλις 80 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τη Mercedes του Ράσελ.
Ενδεικτικό του πόσο μικρές είναι οι διαφορές και αμφίρροπη η μάχη είναι ότι ο poleman στο SQ και νικητή στο Sprint Λιούις Χάμιλτον είναι 5ος στην αυριανή εκκίνηση. Αυτό παρότι ο Χάμιλτον ήταν στο ίδιο δέκατο στις κατατακτήριες δοκιμές και χτες και σήμερα (ταχύτερος χτες). Λόγω της φύσης που έχει η διαμόρφωση Sprint με μια μόνο περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι ομάδες δεν είχαν βρει ακόμη τις βέλτιστες ρυθμίσεις πριν τον αγώνα Sprint.
Αυτό φάνηκε σε μεγάλο βαθμό και από την υπέρμετρη φθορά των ελαστικών, όλοι οι οδηγοί στο Sprint έβαλαν μέση γόμα, ο Σάινθ μάλιστα αναγκάστηκε να μπει και ν’ αλλάξει ελαστικά. Αξίζει να τονιστεί πως η Pirelli πήρε απόφαση και αύξησε τις ελάχιστες πιέσεις στα ελαστικά για λόγους ασφαλείας, αυτό μείωσε την επιφάνεια επαφής και επέτεινε το φαινόμενο της υπερθέρμανσης και της τοπικής μετατόπισης της γόμας.
Η τελική κατάταξη στον αγώνα Sprint ήταν:
Οι οδηγοί λοιπόν μαζί με τους μηχανικούς βελτιστοποίησαν τις ρυθμίσεις τους μετά τον αγώνα Sprint και ενόψει κατατακτήριων δοκιμών. Από αυτή τη διαδικασία θεαματικότερη πρόοδο σημείωσε ο Ράσελ ο οποίος βρέθηκε στη 2η θέση ανάμεσα στις McLaren.
Αξίζει να τονιστεί πως ο Νόρις έκανε λάθος στην τελευταία κρίσιμη προσπάθεια και δεν βελτίωσε το χρόνο του.
Ο Φερστάπεν ήταν εκεί όπως πάντα, σε αντίθεση με το Λώσον που δεν μπόρεσε να βρει τρόπο να κάνει τα λάστιχα να δουλέψουν και περιορίστηκε στην τελευταία θέση.
Επειδή αρκετοί απορούν πως μπορεί να πηγαίνει τόσο άσχημα ο Νεοζηλανδός οδηγός κρατήστε την εξής πληροφορία: Η Red Bull είναι το μονοθέσιο με το «μικρότερο παράθυρο θερμοκρασιακής λειτουργίας ελαστικών». Σημειώστε πως όσο πιο μικρό αυτό το παράθυρο τόσο καλύτερη η εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του μονοθεσίου. Αλλά ταυτόχρονα τόσο πιο δύσκολο να διατηρήσεις τα λάστιχα σ’ αυτό το παράθυρο.
Ο Φερστάπεν έχει στήσει το μονοθέσιο στα μέτρα του και τα καταφέρνει. Ο Λώσον πελαγοδρομεί καθώς δεν ξέρει τα μυστικά και έχει άλλο στυλ οδήγησης.
Οι Ferrari εκκινούν πιο πίσω όπως στην Αυστραλία από την 3η σειρά της εκκίνησης με το Χάμιλτον σταθερά μπροστά από το Λεκλέρκ. Πιο πίσω ο Χάντζαρ πετάει σπίθες με την RB, ταχύτερος όχι μόνο του Τσουνόντα αλλά και του Αντονέλι. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα κρατηθεί αύριο στους βαθμούς.
Μετά το τέλος της διαδικασίας των δοκιμών ο Όσκαρ Πιάστρι που θα εκκινήσει για πρώτη φορά στην καριέρα του από την pole, τόνισε: «Στο Q3, απλά βρήκα ρυθμό – στο Q1 και Q2 δυσκολευόμουν πραγματικά. Το μονοθέσιο ζωντάνεψε στο Q3, και νομίζω ότι κι εγώ ζωντάνεψα στο Q3. Είμαι χαρούμενος με αυτό που έκανα στο τέλος, παρόλο που οι γύροι ήταν λίγο ακατάστατοι. Είμαι απλά ενθουσιασμένος που είμαι στην pole position, οπότε είμαι πολύ χαρούμενος».
Όσον αφορά στον αυριανό αγώνα που εκκινεί στις 09:00 και θα μεταδοθεί απευθείας από το ΑΝΤ1+ τα δεδομένα οδηγούν σε μεγιστοποίηση της σκληρής γόμας (C2) και τουλάχιστον δυο αλλαγές ελαστικών.
Η τελική κατάταξη στις κατατακτήριες δοκιμές ήταν:
Διαβάστε επίσης:
F1 Κίνα Sprint: Αμφίρροπη μάχη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Α. Κανελλόπουλος: Η νέα παγκόσμια διάκριση, η Νέα Υόρκη, οι δυσκολίες
- Η Γαλλία και η Κρήτη στο Κολωνάκι, η βραδιά του Ευχαριστώ από το Make A Wish και τα γενέθλια μιας γοητευτικής Αθηναίας
- Η Porsche αποκαλύπτει το eBike της επόμενης γενιάς
- Τράπεζες: Αλλάζει πλήρως το πλαίσιο λειτουργίας των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων – Ποιες διατάξεις ψηφίζονται άμεσα
