Αναλύοντας το γυρολόγιο των Ferrari από το 18ο γύρο ως τον 31ο γύρο στο Μπαχρέιν είναι σαφές πως οι SF25 είναι τα ταχύτερα μονοθέσια στην πίστα εκείνο το διάστημα.
Ο Λεκλέρκ που μπήκε για αλλαγή στον 17ο γύρο, όπως και ο Χάμιλτον, κατάφερε να μαζέψει τη διαφορά από το Νόρις ως τον 24ο γύρο και να τον περάσει στα ίσα. Μέχρι τον 31ο που βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας ο Μονεγάσκος, είχε φτάσει πίσω από το Ράσελ και πίεζε. Αντίστοιχα ο Χάμιλτον που βγήκε 11ος μετά την 1η αλλαγή ελαστικών κατάφερε ν’ ανέβει στην 5η θέση πίσω από το Νόρις, ήταν ταχύτερος του συμπατριώτη του και φαίνονταν θέμα χρόνου να τον περάσει.
Αυτό ήταν μια θετική παρένθεση στην απόδοση των Ferrari. Οι κόκκινοι είχαν την έμπνευση να εκκινήσουν με τη μέση γόμα. Μόνο 5 από τους 20 οδηγούς έκαναν αντίστοιχη επιλογή, κανείς από τους πρωτοπόρους. Ο Λεκλέρκ έχασε στην εκκίνηση 2 θέσεις, λόγω αυτής της γόμας (η C3 έδινε ταχύτερη εκκίνηση), ο Χάμιλτον κρατήθηκε αλλά δεν μπορούσε να προσπεράσει. Μελετώντας τις τελικές ταχύτητες, οι Ferrari είχαν την υψηλότερη με 327km/h. Ίσως απέφυγαν την μαλακή γόμα γιατί είχαν λιγότερο φτερό για να έχουν τέτοια τελική και φοβήθηκαν την υπέρμετρη φθορά. Ίσως να ήθελαν ανοιχτές επιλογές, προσπαθώντας να δουν αν ήταν εφικτό, να ακολουθήσουν στρατηγική, μιας αλλαγής από μέση σε σκληρή γόμα και να πάνε έτσι ως το τέλος. Πάντως τίποτα από αυτά δεν τους βγήκε, καθώς άλλαξαν τη μέση γόμα μόλις στον 17ο γύρο, 3 – 4 γύρους μετά από τους Πιάστρι, Ράσελ. Ο Αυστραλός με τη McLaren και ο Βρετανός με τη Mercedes είχαν εκκινήσει με τη μαλακή γόμα.
Όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας στον 32ο γύρο, όλοι έσπευσαν για 2η φορά, στα πιτ. Ο Ράσελ ρίσκαρε με τη μαλακή γόμα και του βγήκε, οι κόκκινοι την απέφυγαν και έβαλαν τη σκληρή. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Λεκλέρκ να μην μπορέσει να διεκδικήσει τη 2η θέση, τελικά έχασε και την 3η. Αντίστοιχα ο Χάμιλτον περιορίστηκε στην 5η θέση, πίσω του.
Ο Βρετανός το Σάββατο ήταν απογοητευμένος με την απόδοσή του που τον έφερε στην 9η θέση της εκκίνησης: «Δεν έκανα καλά τη δουλειά» παραδέχτηκε καθώς στον πρώτο γύρο του Q3, πάτησε εκτός ορίων και μηδενίστηκε, στο δεύτερο έκανε λάθος. Είναι αλήθεια πως στην τέταρτη και τελευταία χρονιά εφαρμογής των κανονισμών, οι διαφορές ανάμεσα στα μονοθέσια και στους οδηγούς, είναι πολύ μικρές. Ένα μικρό λάθος στο σετάρισμα ή στην οδήγηση, που κοστίζει 1-2 δέκατα μπορεί να σε ρίξει 5-6 θέσεις πίσω, στην εκκίνηση. Αυτό οριοθετεί τον αγώνα σου. Ο Λεκλέρκ στις κατατακτήριες δοκιμές πλασαρίστηκε στην 3η θέση και εκκίνησε 2ος μετά την ποινή στο Ράσελ. Εν τέλει τερμάτισε 4ος χάνοντας τη θέση από το Νόρις.
Ήταν τέτοια η ένταση στα πιτ της Ιταλικής ομάδας τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, που ο επικεφαλής Φρεντερίκ Βασέρ αναγκάστηκε να ζητήσει ψυχραιμία από όλους.
Θυμίζουμε πως ο Χάμιλτον κέρδισε στο Sprint στην Κίνα αλλά την άλλη μέρα ήταν στο πουθενά, στον αγώνα προτού μηδενιστεί. Οι κόκκινοι έκαναν αναβάθμιση στο μονοθέσιο στο Σακχίρ (νέο πάτωμα, νέα απόληξη διαχύτη, νέο μικρό φτερό κάτω από την πίσω αεροτομή) με στόχο τη σταθεροποίηση του πίσω μέρους. Οι αλλαγές απέδωσαν, βελτίωσαν την κατάσταση αλλά δεν ανέτρεψαν τις ισορροπίες δυνάμεων. Μένει να δούμε την απόδοσή των, στην Τζέντα αυτή την Κυριακή (Πάσχα, 20:00 απευθείας ΑΝΤ1+) σε μια πίστα που θεωρητικά, δεν ταιριάζει στο μονοθέσιό τους.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πώς μπορεί να υπάρξει εμπορική «συμμαχία» Ελλάδας – Κίνας: Τα μνημόνια συνεργασίας και η αλήθεια
- Απόφαση – σταθμός από Άδωνι Γεωργιάδη: Τέλος στις γεύσεις των ηλεκτρονικών τσιγάρων
- Βακάκης διαψεύδει… Βακάκη για τις επιδόσεις της Jumbo
- Χρηματιστήριο: Τι συμβαίνει με την μετοχή της Εθνικής, κάτω από μία φορά p/bv Πειραιώς, Eurobank και Αlpha

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Αποκλειστική συνέντευξη Τζέφρι Πάιατ: Μεγάλη ευκαιρία το ενδιαφέρον Chevron, Exxon – Τι λέει για την Τουρκία και τη διασύνδεση Ελλάδας με Κύπρο
